Blockera instagram på specifik enhet?

Permalänk
Medlem

Blockera instagram på specifik enhet?

Tja! har en polare vars lillebror inte får använda instagram för hans föräldrar och jag undrar om det går att blockera trafiken från instagram till hans ipod touch? Går det att ställa in i routern så att min polare fortfarande kan använda det men inte hans bror?

Permalänk

finns det inget "föräldrar" lås på touchen? där det går att spärra både sidan i sig och appen också?

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av KTZN:

Tja! har en polare vars lillebror inte får använda instagram för hans föräldrar och jag undrar om det går att blockera trafiken från instagram till hans ipod touch? Går det att ställa in i routern så att min polare fortfarande kan använda det men inte hans bror?

Ladda ner någon app som sätter password på det. Jag har en som heter AppLock för att låsa min SMS / galleri ifall folk ska snoka.

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Finns en mycket enkel lösning och det är att blockera instagram för alla, och routa sidans adress till en lokal loginsida som man måste passera igenom för att komma vidare till just den adressen. Då har alla som har lösenord efter att ha loggat in tillgång till instagram eller annan valfri sida medans de som saknar login inte har det..

Visa signatur

2x Xeon E5-2699 v4, 256gb Quad Channel RAM, 2x nVIDIA 980ti
----
AMD Ryzen 5950X, 128gb Dual Channel RAM, 2x AMD 6900XT
----
Massiv amiga och 3dfx-samling.

Permalänk

Föräldrarläge på ipoden och sen lås appen eller liknande

Skickades från m.sweclockers.com