Flash player kraschar ständigt!

Permalänk
Medlem

Flash player kraschar ständigt!

Hej!

Varje gång jag försöker se på youtube, svt play, lyssna på webbradio så kraschar Adobe flash player. Det har ingen betydelse vilken webbläsare jag kör i, IE, firefox, chrome, har samma problem i alla. Dock löser det sig genom att starta om datorn, men det börjar bli lite jobbigt nu. Jag ominstallerade flash player så sent som igår utan förändrat resultat idag. Jag avinstallerade det först, sen startade om datorn och sedan installerade det. Det känns som om det var omstarten som löste problemet igår också, inte ominstallationen.

Hur löser jag detta?

Visa signatur

ASRock Z87 Extreme4 | i7 4770K | Corsair Vengeance 16GB 1600MHz | ASUS R9 280X DC2T 3GB

MVH Jesper

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thorped:

Hej!

Varje gång jag försöker se på youtube, svt play, lyssna på webbradio så kraschar Adobe flash player. Det har ingen betydelse vilken webbläsare jag kör i, IE, firefox, chrome, har samma problem i alla. Dock löser det sig genom att starta om datorn, men det börjar bli lite jobbigt nu. Jag ominstallerade flash player så sent som igår utan förändrat resultat idag. Jag avinstallerade det först, sen startade om datorn och sedan installerade det. Det känns som om det var omstarten som löste problemet igår också, inte ominstallationen.

Hur löser jag detta?

Du väntar på att HTML5 tar över!
Eller så kan du googla på något i stil med "Flash player crashing regularly" och läsa trådar i en timme och mest troligt lösa problemet.

Visa signatur

Citera mig för svar!
[ASUS Sabertooth P67] [Intel Core i5 2500K @ 4.2ghz] [Gigabyte Radeon 7970]
[16GB Corsair Vengeance @ 1600Mhz] [Corsair Force Series 3 GT 120GB] [Seagate Barracuda 1TB 7200RPM]
[Corsair Obsidian 800D] [Corsair CX V2 600W]