nån som vill ha ett Gratis maffia2?

Permalänk
Medlem

70:- Ni måste verkligen skoja.

Permalänk

JAG VILL HA! puss puss puss

Visa signatur

[ Celeron 420 | Scythe Ninja Mini | 4 x 1 GB Corsair 6400 CL5 | X1650 Pro 512 MB | 2 x 500 GB Samsung | Compucase 19" 4U | Gigabyte P35 DS3 | Fujitsu Siemens Myrica 40" | X-Fi Elite Pro | Logitech Dinovo Laser | Logitech G25 ]

Permalänk
Medlem

Om du har nån nyckel kvar så tar jag gärna en ;). Skulle vara kul med ett nytt spel hehe

Permalänk
Medlem

ja tack :]

Permalänk
Medlem

Vill nån ha en Assassins Creed 3 kod? Verkar vara på Uplay, så orkar inte bry mig....

Den är iallafall: ACEU-PRAB-CKXJ-OYEP-QWOI-HMIH
Registreras här: http://www.geforce.co.uk/games-applications/pc-games/assassin...

Permalänk
Medlem

Gratis är alltid gott, jag tar gärna emot

Visa signatur

HP Pavilion 17-e016eo = 17,3" + A10-5750M + 8650G/8670M + 8GB + 1000GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av trä:

Vill nån ha en Assassins Creed 3 kod? Verkar vara på Uplay, så orkar inte bry mig....

Den är iallafall: ACEU-PRAB-CKXJ-OYEP-QWOI-HMIH
Registreras här: http://www.geforce.co.uk/games-applications/pc-games/assassin...

Finns inte ord, tack så hemskt mycket!

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk

Kan gärna ta en om det finns kvar! >:)

Permalänk

hook me up!

Permalänk

Jag vill ha!

P.S. Halva min släkt dog igår, och ramlade i trappen och bröt min penis i 7 olika stora bitar, min sambon lämnade mig för Magnus Uggla, och en ekorre åt just upp min katt... *fortsätter skriva diverse andra lögner för att få TS att tycka synd om mig och ge mig nyckeln*

Min mail är tacksåmycketTSmenjagklararmigändå@gmail.com

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Jag vill ha!

P.S. Halva min släkt dog igår, och ramlade i trappen och bröt min penis i 7 olika stora bitar, min sambon lämnade mig för Magnus Uggla, och en ekorre åt just ut min katt... *fortsätter skriva diverse andra lögner för att få TS att tycka synd om mig och ge mig nyckeln*

Jag glömde ju min på bussen!

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Skrivet av Bakgrund:

Jag glömde ju min på bussen!

Det är mycket möjligt att du gjorde, och rekommenderar dig att inte placera dina nycklar på bussen, då det är lätt att glömma bort dem, utan att behålla dem i fickan under hela bussresan

Nej men ärligt talat tycker jag det känns lite löjligt att alla ska börja nämna födelsedagar, olyckligheter, eller klantigheter så får något ska ges bort, först till kvarn tycker jag passar bättre

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Jag vill ha!

P.S. Halva min släkt dog igår, och ramlade i trappen och bröt min penis i 7 olika stora bitar, min sambon lämnade mig för Magnus Uggla, och en ekorre åt just upp min katt... *fortsätter skriva diverse andra lögner för att få TS att tycka synd om mig och ge mig nyckeln*

Min mail är tacksåmycketTSmenjagklararmigändå@gmail.com

Jag vet att du ljuger för man kan inte bryta sin penis då den inte har några ben, däremot kan man stuka den.

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Det är mycket möjligt att du gjorde, och rekommenderar dig att inte placera dina nycklar på bussen, då det är lätt att glömma bort dem, utan att behålla dem i fickan under hela bussresan

Pratar vi förresten om Mafia 2 nycklar eller dörrnycklar du glömt på bussen?

Hade en sådan otursdag att jag glömde mina mafia 2 nycklar och mina hemnycklar på bussen, och när jag tänker efter så glömde jag även en crysis 3 nyckel!

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Skrivet av wankeer:

Jag vet att du ljuger för man kan inte bryta sin penis då den inte har några ben, däremot kan man stuka den.

En ekorre skulle nog ha en del problem med att käka upp en katt också, poängen var liksom att det skulle vara en rätt uppenbar lögn Tack för infon dock, Löjtnant Självklarhet, jag som trodde att benen blev till gelé så fort jag inte är upphetsad

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Jävlarns, folk är som gamar vad det gäller sånt här.

Visa signatur

l Antec Three Hundred l Corsair CX 600W l 2x4+2x2=12 gb 1600mhz
l XFX Radeon HD 6950 2Gb l Gigabyte GA-990XA-UD3 l AMD Phenom II x6 3,2ghz
l Noctua NH-U9B SE2 l Verbatim 120Gb ssd l 1tb 7200rpm

Permalänk

Jag vill ha!

Visa signatur

AMD FX-8320 | 32 GB | AMD R9 285 | Asus M5A97 R2.0 | Corsair VS650

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Koffe_93:

Jävlarns, folk är som gamar vad det gäller sånt här.

Ja visst är det förjävligt man blir förbannad va?
Det är ju bara gå till pappa och få pengar till spel.....

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk

Jag tar en maffia 2 om du har kvar

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem

Som alla andra har skrivit, om det finns någon nyckel kvar tar jag ödmjukt emot en. Det är faktiskt rätt så schysst att du delar ut dem på Sweclockers, jag är ju relativt ny på denna sida, och redan har jag upptäckt att de flesta användare är riktigt snälla och hjälpsamma.

Visa signatur

PC specs: Mobo: MSI Z87 G45 CPU: 4670k RAM: 8GB Kingston HyperX blu 1600mhz GPU: Sapphire radeon 7850 PSU: XFX Core 550W 80+ Bronze HDD1: Seagate Barracuda 1tb 7200rpm 64mb cache HDD2: WD Caviar Blue 500gb
Tangentbord: Qpad MX 85
Mus: QPAD 5K

Permalänk

Lugn, dom är slut, hittar jag flera tar jag och delar ut till dom som redan har skrivit här och PMs

jag som trodde jag skulle få kasta dom nycklarna.

Visa signatur

Moderkort: Z790 Aorus Master CPU: i9 13900K Minnen: Kingston 128GB DDR5 5600MHz GPU: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X PSU: Corsair AX1500i Skärm: 3st XB270HU Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic EVO HDD: Kingston KC3000 2Tb X2 Övrigt: "Kan du inte backa upp ett påstående med fakta eller erfarenhet så bör du hålla fingrarna i styr och käften stängd."

Permalänk

Ja tack :D

skulle varigt kul om jag skulle få en nyckel

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en!

Visa signatur

|Cooler Master HAF 912 Plus|AMD FX 8320@3.5ghz|Cooler Master Hyper 212 Evo|MSI 970A-G46|MSI GTX 970|Crucial Ballistix Sport 8gb 1600Mhz|Corsair CX 600W|Crucial m500 SSD|

Permalänk
Medlem
Skrivet av wankeer:

Jag vet att du ljuger för man kan inte bryta sin penis då den inte har några ben, däremot kan man stuka den.

Har du testat?

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Skrivet av iSw3de:

Har du testat?

Aa fast inte på mig själv.

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

En ekorre skulle nog ha en del problem med att käka upp en katt också, poängen var liksom att det skulle vara en rätt uppenbar lögn Tack för infon dock, Löjtnant Självklarhet, jag som trodde att benen blev till gelé så fort jag inte är upphetsad

Jag var lika ironiskt som du var.

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Skrivet av TerraSwe:

Som alla andra har skrivit, om det finns någon nyckel kvar tar jag ödmjukt emot en. Det är faktiskt rätt så schysst att du delar ut dem på Sweclockers, jag är ju relativt ny på denna sida, och redan har jag upptäckt att de flesta användare är riktigt snälla och hjälpsamma.

Då är du riktigt ny..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB