Aktivera nedladdat Windows hjälp : (

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2012

Aktivera nedladdat Windows hjälp : (

Hej!

Jag har Nyligen byggt en dator har installerat ett windows 7 proffessional som jag laddat ner från chalmers så det är en laglig variant och jag tycker att man borde kunna aktivera den med ;D för det är väldigt störande att min bakrunds bild försvinner hela tiden.

Min Fråga är om man kan aktivera windowset på något sett? ladda ner något eller nåt liknande?

Jag har ingen product nyckel för att kag laddade ner det men det borde ju gå att lösa?

Tacksam för svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av racce178nr178:

Hej!

Jag har Nyligen byggt en dator har installerat ett windows 7 proffessional som jag laddat ner från chalmers så det är en laglig variant och jag tycker att man borde kunna aktivera den med ;D för det är väldigt störande att min bakrunds bild försvinner hela tiden.

Min Fråga är om man kan aktivera windowset på något sett? ladda ner något eller nåt liknande?

Tacksam för svar!

Fråga någon som är IT-ansvarig på Chalmers?

| MB: EVGA Z170 FTW | CPU: i7 6700k | GPU: EVGA GTX 1060 | RAM: Corsair 16GB DDR4 2400MHz CL14 | PSU: Cooler Master V850 | Chassi: Fractal Design Define R4 | Lagring: Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2012

Tack För Så Snabba Svar Ska Kolla Vidare På Det Här Tack!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av racce178nr178:

Hej!

Jag har ingen product nyckel för att kag laddade ner det men det borde ju gå att lösa?

Tacksam för svar!

När du laddade ned från Chalmers skall du också ha fått en nyckel.. Om inte kan ju faktiskt det vara en bra idé att kontakta IT på skolan, eller? )

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Registrerad
Maj 2006

*Tråd rensad*

Inlägg som uppmanade till piratkopiering raderat enligt §8 i forumreglerna.

“Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.”
- Arthur C. Clarke

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2008

Har du laddat ner det via chalmers, så ska du när du blev länkad till dreamspark fått en nyckel. Du kan logga in igen på dreamspark och få fram denna nyckel igen genom att klicka dig fram till "redan köpta produkter" eller liknande.