Kolla viket bf3 man har

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2012

Kolla viket bf3 man har

Tjena jag tänkte kolla vilket bf3 jag har. Tänkte sälja till en vän men Vet ej vilken har bara koden kvar.

Jag har bara koden i datorn inte papper så kan inte kolla baksidan.

Ps Vann koden på en giveaway

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jun 2010
Skrivet av biominbio:

Tjena jag tänkte kolla vilket bf3 jag har. Tänkte sälja till en vän men Vet ej vilken har bara koden kvar.

Jag har bara koden i datorn inte papper så kan inte kolla baksidan.

Ps Vann koden på en giveaway

Vad menar du? Ifall koden tillhör xbox,ps3 eller PC? Eller om det är premium eller liknande?

Gigabyte GA-X99-UD5 WIFI - Intel Core i7 5820K - Ballistix 16GB DDR4 4x4 2400MH - LEPA G1000-MB 80+ Gold - Samsung 850 EVO 500GB - Noctua D15 - Phanteks Enthoo Luxe - GTX970 - AOC g2770Pqu - Corsair K70 RGB - Razer Mamba 2012 4G - SteelSeries QcK+ - Roccat KAVE XTD 5.1 -

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Piteå
Registrerad
Jan 2013

Jag antar att du har använt koden ?, isf måste du sälja ditt acc. Har jag rätt nu ?

H440 | i7 7700k | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | MSI GTX 1080 | 16 GB Corsair 2666MHz |
S2716DG
DT880 600Ω + O2ODAC
HTC Vive Pro

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lordran
Registrerad
Jan 2012

Skriv mer information.

Prisa Solen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2005

Du kan skriva in koden i Origin, då kommer det stå typ "tryck här för att bekräfta att du vill lägga till BF3 till ditt konto" och då står det också vilken version det är. Sen är det bara att trycka cancel så har inte nyckeln lagts till

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2012
Skrivet av Sometime:

Du kan skriva in koden i Origin, då kommer det stå typ "tryck här för att bekräfta att du vill lägga till BF3 till ditt konto" och då står det också vilken version det är. Sen är det bara att trycka cancel så har inte nyckeln lagts till

Precis så jag menar