Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karleby
Registrerad
Jun 2012

MW2 utan fuskare.

Hejsan! Finns det nåt sätt att spela MW2 med folk som INTE laggar och INTE fuskar. I ren frustration över sådant har jag redan slagit sönder en kontroll :/ är det helt enkelt pga att det inte finns dedikerade servrar? Fast ändå kvaratår fuskarna :/ hatar då det kommer nån som inte ens går att trolla.

Så. Några tips?

Skickades från m.sweclockers.com

Feministers ideologi bottnar i att män är svin och kvinnor ska vara lika bra

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2012

Kanske får ta å inse att det inte är många seriösa spelare på ett gammalt spel! :/

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karleby
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av Toxid_Fox:

Kanske får ta å inse att det inte är många seriösa spelare på ett gammalt spel! :/

kanske jo. Synd på annars bra spel, förövrigt det enda spel jag har just nu o då endast till PS3...suck...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2011

Problemet med fuskare vore inget problem om man på enkelt sätt bara kunde få dem att försvinna. Det enda sättet skulle väl vara om du spelar på någon server med lösenord, men när spelet är så gammalt lär det väl inte finnas så många som är aktiva.

| Mobo: Z170 Pro Gaming | CPU: i5-6600K @ 4.2GHz med Antec Kühler H2O 920 | RAM: 16GB @ 3000MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Core 2500 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Scorched Earth
Registrerad
Jan 2010

PS3, och fusk, hade man inte kunnat ana.. Men återigen bevisar ju Sony med sin gratis onlinetjänst att de inte är beredda att stå emot fuskare.

För övrigt är det ju ett gammalt spel som de flesta av spelarna antagligen tappat tron i och låtit fuskarna stanna kvar medans de icke fuskande bytt upp sig till t.ex Blops II, eller nåt annat av de senare CoD spelen som bara är en ren dynga. Tragiskt.

i7 8700K 4.6GHz|ASUS TUF Z370-PLUS GAMING|GTX 1070| Corsair Vengeance LPX 2x8GB 3200MHz| SanDisk Ultra Plus 256GB| Kingston SUV400 120GB| WD Blue 1TB 7200RPM| Corsair RM850i| SolusProject Linux x64| IGN: Kattmat | Discord: Kattmat#0001 Hittas oftast i PUBG kanalerna på Geeks Discord.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Dec 2004

Jag misstänker att det är rätt kört. Jag drog igång det på PC häromdagen för att kolla om det fanns några som lirade. Slutade ju själv spela när fuskarna började komma för några år sedan. Det var dock exakt samma upplevelse för mig som du beskriver. Fuskare samt en massa lagg. Jag tror det är att släppa och gå vidare. Personligen gillar jag inte BO2 och knappt MW3 heller, spelen blir enklare och enklare ju fler titlar som kommer och det tilltalar tyvärr en viss publik. Jag tycker det är lite synd att MOH serien lades ner då de hade tagit ett något mer realistiskt spår, men det uppskattades visst inte av den breda massan.

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nykarleby, Finland
Registrerad
Jan 2006

Fuskarna kommer antagligen att finnas kvar. Jag förvånas dock över att du uppskattar MW2. Det var ett av de vidrigaste CoD-spelen i historien. Vi fick bara ett halvt år av speltid det release-året. Infinity Ward-syndrom

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karleby
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av Finlandssvensken:

Fuskarna kommer antagligen att finnas kvar. Jag förvånas dock över att du uppskattar MW2. Det var ett av de vidrigaste CoD-spelen i historien. Vi fick bara ett halvt år av speltid det release-året. Infinity Ward-syndrom

jo du är inte den enda som är förvånad över det xD gillar bara Soap och Price lite mycket ändå, är lite p12 av mig o gillar att quickscopa

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2010

kör cod4 ist

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus R9 290 OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |
NAS 40TB: 8x3TB RAIDz2 | 4x4TB RAIDz1 | ASRock C2550D4I | 32GB ECC RAM | FreeNAS |
LJUD: M-Audio BX8 D2 | ATH-M50 | Focusrite Scarlett 2i2 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karleby
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av morxy49:

kör cod4 ist

har det inte gillar storyn mer, har dock endast haft det lånat. Köper jag det så blir det nog till dator. Var vid en kompis som har det på dator, de har en 7~ år gammal dator, och en ännu äldre skärm, och körde på medium tror jag. Grafiken var bättre än på PS3 an med FULL-HD. Konsoll är överskattat. Bara att datorn har varit hos CDON i en månad nu. Suck.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nykarleby, Finland
Registrerad
Jan 2006
Skrivet av TontteJooi:

jo du är inte den enda som är förvånad över det xD gillar bara Soap och Price lite mycket ändå, är lite p12 av mig o gillar att quickscopa

Det är ännu lättare i Black Ops 2. Att quickscope alltså Jag hade problem med det i MW2 lol

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karleby
Registrerad
Jun 2012

Det är ännu lättare i Black Ops 2. Att quickscope alltså Jag hade problem med det i MW2 lol

ursäkta för offtopic, men jag är ju ändå TS, men du bor då också i Finland? Var månntro

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nykarleby, Finland
Registrerad
Jan 2006
Skrivet av TontteJooi:

ursäkta för offtopic, men jag är ju ändå TS, men du bor då också i Finland? Var månntro

Jag bor i Nykarleby, som det står Det är i närheten av Vasa/Jakobstad

Youtube

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karleby
Registrerad
Jun 2012

Jag bor i Nykarleby, som det står Det är i närheten av Vasa/Jakobstad

men sidu tå. Naar som boor i närheitn. Bor i kokkola, så ja kan ju koma o häls på de

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nykarleby, Finland
Registrerad
Jan 2006
Skrivet av TontteJooi:

men sidu tå. Naar som boor i närheitn. Bor i kokkola, så ja kan ju koma o häls på de

Haha ja jysså

Youtube

Trädvy Permalänk
Geeks Gaming
Plats
Hässleholm
Registrerad
Mar 2010

fel skrivit

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|Gigabyte Z77X-UD3H ATX|Intel Core i7 3770K 3,5Ghz (Ivy Bridge)|Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP|Samsung SSD Kit 840-Series 250GB|2TB Seagate Barracuda 7200rpm SATA 6Gbit/s|DVD±RW Samsung 24X DL Svart OEM|EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB ACX 2.0+ SC+|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karleby
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av Jinxswe:

fel skrivit

?