Trådlösa spel-hörlurar, max 2000kr

Permalänk
Medlem

Trådlösa spel-hörlurar, max 2000kr

Hej!
Jag har för nuvarandet och kanske för alltid tröttnat på mina gamla Steelseries Siberia V2, de sitter otroligt skönt men stör mig nått så enormt på sladden.Har också sett andra som har gjort en mod men jag är inte så kunnig inom just det.

Kan högst lägga runt 2000kr.
Mina ända krav är jag ska kunna gå runt med dem, ca 4-5m ifrån datorn utan att ljudet dör.
Spelar väldigt mycket så ljudkvalitén behöver inte vara på topp. Sitter ca 4-8 timmar om dagen vid datorn så de ska vara sköna att ha på sig under en längre tid, vet också att Siberia inte väger så mycket så det vore bra om dessa inte heller gjorde det, inget måste dock.
Spelar ingen roll vilken affär det är, så online butik fungerar utmärkt, mick är också ett måste.

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Skrivet av Galarix:

Hej!
Jag har för nuvarandet och kanske för alltid tröttnat på mina gamla Steelseries Siberia V2, de sitter otroligt skönt men stör mig nått så enormt på sladden.Har också sett andra som har gjort en mod men jag är inte så kunnig inom just det.

Kan högst lägga runt 2000kr.
Mina ända krav är jag ska kunna gå runt med dem, ca 4-5m ifrån datorn utan att ljudet dör.
Spelar väldigt mycket så ljudkvalitén behöver inte vara på topp. Sitter ca 4-8 timmar om dagen vid datorn så de ska vara sköna att ha på sig under en längre tid, vet också att Siberia inte väger så mycket så det vore bra om dessa inte heller gjorde det, inget måste dock.
Spelar ingen roll vilken affär det är, så online butik fungerar utmärkt, mick är också ett måste.

Corsair Vengeance 2000?

2000 är ganska hög budget om du bara ska ha trådlöst headset, bland det bästa du kan köpa trådlöst är nog Astro A50 och går för 2745:-

Visa signatur

NXZT S340 Black | Intel I7 6700K | R9 390 | 16GB DDR4 | 240gb HyperX savage | Be-Quiet Dark Rock 3 | Samsung U32E850R |

Sennheiser HD700 / HiFiman HE-400 Mango trä & Lawton pads / Magnum V5 (x) Indian Rosewood / Lear LUF-4 / AKG K702 / Philips Fidelio X2 + Beyer COP mic / Fostex TH-X00 / Grado PS1000e /

Permalänk
Medlem
Skrivet av alfisti89:

Corsair Vengeance 2000?

2000 är ganska hög budget om du bara ska ha trådlöst headset, bland det bästa du kan köpa trådlöst är nog Astro A50 och går för 2745:-

Hmm, får kolla på Crosairs headset.
Anledningen till att min budget är så hög e för att jag vill ha kvalité & bra mick, var tvungen att köpa till en mick till mina gamla Siberia.

Visa signatur

Citera för svar!!