a-Jays+ one + zipbuds till S2?

Permalänk
Medlem

a-Jays+ one + zipbuds till S2?

Köpte ett par a-Jays one' bara nu efter jul och redan har ljudet i den vänstra blivit mycket lägre än i den andra. Såklart är man en idiot och har glömt behålla kvitto så jag kan väl knappast få någon garanti eller hur?

Men då ska man väl skaffa sig nya då antar jag, och det finns säkert tusen stycken trådar om vilka hörsnäckor man ska ha till in S2 men jag har en liten annan fråga.

Hittade dessa hörsnäckor och tyckte de var snygga och skule passa fint. Men de har ingen mic, och detta är ett måste, skulled et på något vis gå att ta loss microfonen från mina a-Jays one och sedan löda fast den på mina nya zipbuds?

själv tror jag att det är liten chans att detta skulle fungera men man vet aldrig. Om inte detta går får ni väl slänga ut några random förslag på bra andra headsets för android.

Visa signatur

Pluggar Level Design inom spelutveckling.

Permalänk
Medlem

Jag körde med d-jays till min iaudio s9.

Det fungerade riktigt bra. Stört sköna och bra ljud.

Permalänk
Medlem

Det är skräpljud för vad man betalar. Det är 200:-'slurar.
Men det sitter ett litet filter i kanalen, ta ut det och rengör det så ska du se att ljudet blir högt igen.

Permalänk
Medlem

Lyckades ränsa filtret litegranna och nu låter det så gott som lika mycket. så mycket att jag inte stör mig påd et iallafall. tack för tips! Skulle dock fortfarande vilja veta om min lödnings idé fungerar^^

Visa signatur

Pluggar Level Design inom spelutveckling.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av wiloh:

Lyckades ränsa filtret litegranna och nu låter det så gott som lika mycket. så mycket att jag inte stör mig påd et iallafall. tack för tips! Skulle dock fortfarande vilja veta om min lödnings idé fungerar^^

Det går att få bort det helt om du tar en nål och petar i hålen på filtret.