Permalänk
Medlem

Saker visas efter?

Vet ej hur jag ska förklara det, men typ om jag är 5meter från en blomma så ser jag inte den, sen när jag är 1 meter från den laddas den och då ser jag den, typ att jag är draw distance på lägsta, fast det finns ju ingen draw distance på black ops 2? För på beta 6 står det Fixes graphical corruption on onbjects and textures in Call of Duty - Black Ops 2, och jag har beta 6, så.. Vad kan vara problemet/hur fixar jag det?

Permalänk
Medlem

På nått sätt verkar ju din render distance vara väldigt kort =P hrur det ska lösas vet jag dock ej =(

Permalänk
Medlem

Så är det väl i BO2 helt enkelt, detaljer visas inte på avstånd tyvärr. Detta kan bero på att grafiken är anpassad för konsolerna och inte gjorts om för PC-versionen.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Så är det väl i BO2 helt enkelt, detaljer visas inte på avstånd tyvärr. Detta kan bero på att grafiken är anpassad för konsolerna och inte gjorts om för PC-versionen.

Är det samma för dig då?

Permalänk
Medlem

Känns inte som det varit så här förr, att jag börja märka det idag men det kan ju bara vara jag..

Permalänk
Medlem

Stör mig mycket på detta, har alla problem med detta?

Permalänk
Medlem

Svara någon?

Permalänk
Medlem

Jag upplever inte detta men kan du inte filma och lägga upp så man ser lättare vad du syftar på?

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood