Permalänk
Medlem

Steam fatal error

Hej hej har ett problem med Steam verkar vara ett vanligt problem.Men
Men när jag ska starta steam som kommer inte inloggning rutan upp så den försöker uppdatera,men då står det fatal error steam needs to be online to update. please confirm your network connection and try again.
jag har installerat om steam startat om datorn men funkar inte och har stängt av brandvägen men ingenting händer :((.
snälla vad ska jag göra :(Tack förhand

Permalänk
Medlem
Redigerat för trevlighet enl §1 i forumets regler
Permalänk
Medlem

Jag gick till steamfoldern och körde filen som började med new manuellt, sen funkaded galant...

Permalänk
Medlem

jag har kunnat loggat in förut men nu kan jag inte

Permalänk
Skrivet av Fredzon:

jag har kunnat loggat in förut men nu kan jag inte

Även om du har testat det som länken säger?

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Det skulle vara shyst nån hade lust att förkara hur man fixar problemet genom skype och TeamViewer :)?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Fredzon:

Det skulle vara shyst nån hade lust att förkara hur man fixar problemet genom skype och TeamViewer :)?

Läs länken, det står exakt hur du ska göra! Gäller bara att du vågar försöka utan att vara rädd för att sabba något... Tvivlar på att någon har tid att hjälpa dig via skype & teamviewer!

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Jag tror att du får ännu fler bra svar här.

Permalänk
Medlem

länka tråden som är flyttad då ?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Fredzon:

länka tråden som är flyttad då ?

Du har redan hittat den; det är samma tråd som innan, men den ligger i en annan forumdel nu.

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.

Permalänk
Medlem

Vilken forumdel ?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Fredzon:

Vilken forumdel ?

Titta högs upp: Forum > Mjukvara > Microsoft Windows

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.