Gratis annonser i marknad veckan ut

Permalänk
Cylon

Gratis annonser i marknad veckan ut

Den påtvingade tjänsten Wywallet sätter käppar i hjulet för SMS-betalningar och så även i SweClockers marknad. Som plåster på såren gäller gratis annonser veckan ut.

Läs hela artikeln här

Permalänk
Medlem

Humor!

Permalänk
Medlem

Uppskattas! Bugar och bockar

Permalänk
Medlem

Haha er rabattkod är för rolig

Tack för detta, mycket generöst av er och bra att ni försöker titta på andra alternativ.

Krossa WyWallet!

Permalänk
Inaktiv

*applause*

Vad händer sen då? Har ni lust att hinta lite? Men antar att ni kollar på andra alternativ.

Permalänk
Medlem

Bra! lägg ut ett gtx 460 åt mig nu för en billig peng

Permalänk
Entusiast

Snyggt, SweClockers!

Ser framför mig hur marknaden kommer översvämmas de närmsta dagarna.

Permalänk

Inte nog med att tjänsten är helt värdelös, appen är ju något otroligt motbjudande ful.

+ För gratisvecka <3

Permalänk
Entusiast

Slår ett slag för PayPal, smidigt att betala med och skulle vara ett bra alternativ till de gamla SMS betalningarna.

Permalänk
Medlem

Kanske äntligen kan hitta mej ett till 470 om det blir många annonser i marknaden

Permalänk
Medlem

Tackar, komiskt tragiskt ändå...

Hoppas det bara är en tidsfråga innan Wywallet går under

Permalänk
Medlem

nej fy fan för mywallet fins ju inte äns till windows phone ....
om man glömmer buss kortet hemma då man sak ta bussen till skolan så kan man ju inte köpa sms biljett längre ....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Slår ett slag för PayPal, smidigt att betala med och skulle vara ett bra alternativ till de gamla SMS betalningarna.

Kan inte mer än hålla med, förstår inte fler gör affärer med paypal i Sverige(privat). När man köper nått utomlands är ju paypal ett måste nästan.

Permalänk
Medlem

Trevligt!

Permalänk
Medlem

Upskattas mycket. Detta tackar vi för!

Permalänk
Medlem

Direkt kortbetalning? Tycker det är smidigast men Paypal funkar ju precis lika bra.
Hatar Wywallet-helvetet, får SMS om det hela tiden. Trodde det var en scam

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

VAD TUSAN! jag lag ju för fan in en annons för 15kr 1min innan detta jävla skiten uppdaterades! nu känner jag mig måttligt lurad!

Permalänk
Medlem

PRISA GUD! Tack Swec.

Hatar WyWallet så extremt mycket...

Permalänk
Medlem

Bra jobbat

Paysafecard borde väl kunna gå att lägga till som alternativ betalningsmetod?

Permalänk
Inaktiv

"Wywallet, som är en ovanligt ondskefull tjänst" Vilken skön formulering

Permalänk
Medlem

Tack! <3

Permalänk
Medlem

Men KUL att jag la ut en annons igår och fick gå med på Wywallet-skiten bara för det Men men, hoppas SweC använder de 15:- till något bra

Permalänk

Bra då kan jag lägga upp mitt 5870 som Wywallet hindrade mig att göra för några veckor sedan...

Permalänk
Medlem

Hur kan ni känna er "lurade" av att man nu kan använda en rabattkod för att få en gratisannons? Det är ingen rättighet att varesig lägga upp annonser, eller att få göra det gratis. Var lite glada i stället för att ni bidrar till sveriges bästa hårdvarusidas fortlevnad!

Permalänk
Medlem

Vansinnigt bra service Sweclockers! Inte för att jag tänker sälja något, men ändå!

Permalänk
Medlem

Ni är snälla ni.

Permalänk
Medlem

Tackar tackar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av R34p3r:

Hur kan ni känna er "lurade" av att man nu kan använda en rabattkod för att få en gratisannons? Det är ingen rättighet att varesig lägga upp annonser, eller att få göra det gratis. Var lite glada i stället för att ni bidrar till sveriges bästa hårdvarusidas fortlevnad!

Vet inte om du antydde mot mitt inlägg men jag klagade inte över kostnaden, jag klagade över att jag gick steget längre och accepterade wywallet

Permalänk
Medlem

Hahaha, Sweclockers regerar!