Arma 2 I44 82nd Airborne

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2011

Arma 2 I44 82nd Airborne

Hallå Sweclockare,

82nd Airborne

Som ni tidigare har sett så har det kommit en ny mod till Arma 2 som heter Invasion 1944.

Skulle vilja tipsa er om http://www.82ndairborne.us/

Vad allting går ut på är att spela så realistiskt som möjligt, innan ni blir privates så kommer ni behöva klara BCT (Basic combat training) som kan vara ända upp till 12 timmar lång utan paus.

Under BCT kommer ni blir undervisade vilka formations som finns samt kommer ni lära er skjuta och lära er hur man beter sig i combat. Det finns så mycket mer som man lär sig under BCT men det är lättare att ta det via teamspeak om ni är intresserade.

Efter er BCT blir ni indelade i tex "Easy Company, First Platoon HQ, Able Squad"

Gillar du att spela strategiskt så är detta perfekt för dig. Tänk på att detta är tänkt att vara så realistiskt som möjligt så officerare kommer skrika åt dig.

Är ni intresserade att gå med så skicka mig ett meddelande då jag fick uppgiften att rekrytera tio nya medlemmar. Det kommer vara min uppgift att hjälpa er att installera alla mods och göra er till Recruits.

Det är bland det roligaste jag har spelat och jag hoppas att vi kan få in lite svenskar här också!

Mvh,

Pfc. Kristiansson

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2013

Ni kan också komma till mig om ni vill bli rekryterade, vi vill ha så många som möjligt hoppas ni är intresserade! Mvh,
Pfc. Andersson

Trädvy Permalänk
Geeks Gaming
Plats
Hässleholm
Registrerad
Mar 2010

Har spelat mycket emot 82nd AB och med under CoD:UO och CoD2 eran. Då i form av klanen BHC.
Kan va kul och se om några som man kände då fortfarande är med

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|Gigabyte Z77X-UD3H ATX|Intel Core i7 3770K 3,5Ghz (Ivy Bridge)|Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP|Samsung SSD Kit 840-Series 250GB|2TB Seagate Barracuda 7200rpm SATA 6Gbit/s|DVD±RW Samsung 24X DL Svart OEM|EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB ACX 2.0+ SC+|