Hjälp Radio Startas på datorn

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falköping
Registrerad
Jul 2007

Hjälp Radio Startas på datorn

hej! behöver hjälp.
Ibland när jag sitter o kollar på film eller kollar internet
Så Startat det någon form av utländsk radio program o musik och jag hittar fan inte vart det kommer ifrån! har testat o stänga av Internet fönstret men är inte det, Spotify är avstängt och har ingen radio på datorn. allt har jag stängt av igenom Aktivitetshanteraren. börjar bli fett jobbigt. har sökt efter virus har hittat och tagit bort dom.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vimmerby
Registrerad
Dec 2012

Du ha inte nån gadget såsom Computer status för den ha radio.

CASE: Fractal Design Define R5 Black MOBO: MSI X370 GAMING PRO CARBON CPU: AMD Ryzen 5 1600X OC @ 4.0 GHz 19MB CPU COOLER: Noctua NH-D15 RAM: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX M.2: Samsung 960 EVO 250GB SSD: Samsung 840 EVO Series 120GB SSHD: Seagate Firecuda 4TB (2x2TB) 7200rpm 64MB OS: Windows 10 Pro 64-bit GPU: EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW Gaming PSU: EVGA Supernova G2 750W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falköping
Registrerad
Jul 2007
Skrivet av Macke074:

Du ha inte nån gadget såsom Computer status för den ha radio.

nä har ingen sån heller! det ä skit skumt vet inte vart skiten kommer ifrån

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hemma
Registrerad
Maj 2008

Provat att kika i mixern, den som finns om du vänsterklickar på ljudikonen nere till höger?
Där brukar man kunna se vad som ger ifrån sig ljud.

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falköping
Registrerad
Jul 2007
Skrivet av Evilmonkey:

Provat att kika i mixern, den som finns om du vänsterklickar på ljudikonen nere till höger?
Där brukar man kunna se vad som ger ifrån sig ljud.

tack ska se om jag hinner med nästa gång det börjar..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Mar 2011

Det är sladden till högtalarna som får in en radiosignal. Inte datorn i sig. Om det är som jag tror.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2003
Skrivet av _Rabbit_87:

hej! behöver hjälp.
Ibland när jag sitter o kollar på film eller kollar internet
Så Startat det någon form av utländsk radio program o musik och jag hittar fan inte vart det kommer ifrån! har testat o stänga av Internet fönstret men är inte det, Spotify är avstängt och har ingen radio på datorn. allt har jag stängt av igenom Aktivitetshanteraren. börjar bli fett jobbigt. har sökt efter virus har hittat och tagit bort dom.

Har du ett par Logitech högtalare?