aktivitetsfält i windows 7 hoppar

Permalänk

aktivitetsfält i windows 7 hoppar

hejsan jag köpte nyss ett grafickkort HD7950. då av installerade jag alla drivrutiner mm och laddade ner nya (inga beta) spela spel se film allt funkar jätte bra men när jag tittar på youtube så hoppar en bred rad längst ner på skärmen lika stor som aktivitetsfält. för flyttar jag på det så hoppar allt annat som är där. varför gör det så här? sjukt irriterande. även om jag skrollar snabbt så gör det så med

Permalänk
Medlem
Skrivet av mupparasse:

hejsan jag köpte nyss ett grafickkort HD7950. då av installerade jag alla drivrutiner mm och laddade ner nya (inga beta) spela spel se film allt funkar jätte bra men när jag tittar på youtube så hoppar en bred rad längst ner på skärmen lika stor som aktivitetsfält. för flyttar jag på det så hoppar allt annat som är där. varför gör det så här? sjukt irriterande. även om jag skrollar snabbt så gör det så med

Prova att aktivera Windows Aero igen om du har det avaktiverat.

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL