Sälja Borderlands 2, Loot Chest?

Permalänk
Medlem

Sälja Borderlands 2, Loot Chest?

Tjena!
Jag lyckades få tag på ett ex av Borderlands 2 Ultimate Loot Chest Edition, riktigt fet utgåva, googla om ni inte sett den.
Jag läste mycket på internet om folk som var upprörda över att Gearbox bara släppte 999 ex av denna utgåva på vardera konsol, och att flera var villiga att betala uppåt 5000kr för ett ex.
Nu några månader senare har spelet fallit mig ur smaken, och tänker sälja det. Vad är rimligt att sätta ut det för? Ska jag testa internationella eBay? Spelaet är till Playstation 3.

Nackdelar att köpa av mig:
- Skadad kartong.
- Använda Collector's Edition-koder.
- Öppnad förpackning.
- Plasten som organiserade allt inuti Loot Chest är slängt.

Så, igen, hur mycket ska jag försöka att få för detta?

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk

Inte mycket, folk köper saker med sammlingsvärde...
Oöppnat = cashing
Öppnat och röjt runt = kebabrulle eller två, med tanke på koder mm är redan förbrukade.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem

Jag tror verkligen inte att dem gjorde 999 exemplar för varenda platform, eftersom det finns en diplom lapp i lootboxen och där står det att jag har loot chest nummer 49.803 och det är till PC.

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Medlem

Är nog mer inne på quattros andra värdering: en kebabrulle eller två. Boxen verkar inte vara i superbra skick direkt, att döma av din beskrivning + att koderna är nyttjade.

Visa signatur

ASUS U36SD-RX366V | BitFenix Prodigy | ASUS P8H77-I mITX | Be Quiet! Pure Power L8 530W 80+ | Intel Core i7 3770S 3,1Ghz (Ivy Bridge) | Intel 335 SSD 240 Gb | Corsair CL11 1600Mhz XMS3 2x8192Mb | MSI GeForce GTX 660 TwinFrozr III | Netgear ReadyNas Duo V2 | Raspberry Pi Model B | AppleTv 2nd Gen (JB:ed)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Casper:

Tjena!
att flera var villiga att betala uppåt 5000kr för ett ex.

Så, igen, hur mycket ska jag försöka att få för detta?

Du kan dra bort två nollor på den ovanstående summan på ett ungefär.

De pröjsar bara 5000kr för ett oöppnat exemplar uppenbarligen.

Jag ser då inte något eventuellt affektionsvärde då du dessutom nämner att den är i dåligt skick.

Visa signatur

In Win 503 | i7-6700k | ASUS GTX 1080 Strix | 32GB Corsair Vengeance 2133MHz | Samsung EVO 850 500GB | WD Blue 1TB | EVGA Supernova G1 750W | ASUS Z170 PRO Gaming