Permalänk
Medlem

2 Frågor om Winamp

#1 - Kan man i Winamp ställa in så att en viss låt slutar vid en tidpunkt eller finns det plugins för detta? Har bland annat en låt som är 14 min lång men där det bara händer saker de första 4 minutrarna.

#2 - Vad gör rutan jag markerat på bilden? http://i.imgur.com/A7raV46.jpg Fyller den någon funktion och hur får man bort den?

Permalänk

Rutan på bild visar helt enkelt i vilken följd låtarna ska spelas, om du inte har shuffle på.

Genom att högerklicka på en låt och välja "Enqueue selection" kan man köa den till listan.

Välkommen in i klubben!

Edit: Spännande musikgenre där, lyssnar på en hel del DSBM här och då är det ju inte direkt Spotify som gäller

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlummbulleN:

Rutan på bild visar helt enkelt i vilken följd låtarna ska spelas, om du inte har shuffle på.

Genom att högerklicka på en låt och välja "Enqueue selection" kan man köa den till listan.

Välkommen in i klubben!

Edit: Spännande musikgenre där, lyssnar på en hel del DSBM här och då är det ju inte direkt Spotify som gäller

Soft, är ju inte varje dag man springer in i någon som har liknande musiksmak som en själv. Finns det något sätt att ta bort playlist fönstret? Kör på shuffle så jag har absolut ingen användning för det.

Edit: Det gick att ta bort den under View.

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite. Hur raderar jag mina låtar från biblioteket? Högerklickar men hittar ingen "delete" knapp. Försökte googla men hittar inget bra. Varför ska det vara så svårt att radera låtar?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Lånar tråden lite. Hur raderar jag mina låtar från biblioteket? Högerklickar men hittar ingen "delete" knapp. Försökte googla men hittar inget bra. Varför ska det vara så svårt att radera låtar?

Markera låtarna och tryck på delete knappen du har på tangentbordet

Permalänk
Medlem
Skrivet av cjal:

Markera låtarna och tryck på delete knappen du har på tangentbordet

Provat. Funkar ej. Funkar på iTunes dock.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan