Auction house stats

Permalänk
Medlem

Auction house stats

Jag är ingen veteran gällande Diablo 3 men undrar varför man inte kan jämföra stats när man tittar på prylar i auction house så som man automatiskt gör in game? Jag som är lite osäker på om vitality eller all resistance är bäst. Har köpt prylar som jag trott skulle ge mig bättre stats för att sedan bli grymt besviken när statsen snarare sjönk. Kan man ställa in detta?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

För att Blizzard inte har tänkt till när det gäller implementering av bra och vettiga funktioner....

det du kan göra är att ta upp chatten nere till vänster, exempelvis klicka på att du skall skriva till en vän, sedan håller du inne "shift" och klickar på ikonen till vänster på det ITEM som du vill jämföra med. Sedan skapar du ett game med den char som du vill jämföra.

Klicka sedan bara på den "länk" som skapas i chatten, då kan du jämföra hur statsen förändras

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem

Det kommer att komma i någon av dem framtida patcherna. Hur snart det är vet jag inte, men det lär ju vara "Blizzard soon".

Permalänk
Medlem

Okej tack för ert svar, snacka om miss alltså!!

Permalänk
Medlem

Samtidigt kan det vara en fördel när man säljer saker som ser bättre ut än vad dom är Men visst är det kasst av Blizzard att inte ha infört det nu snart ett år efter lansering...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralle_81:

För att Blizzard inte har tänkt till när det gäller implementering av bra och vettiga funktioner....

det du kan göra är att ta upp chatten nere till vänster, exempelvis klicka på att du skall skriva till en vän, sedan håller du inne "shift" och klickar på ikonen till vänster på det ITEM som du vill jämföra med. Sedan skapar du ett game med den char som du vill jämföra.

Klicka sedan bara på den "länk" som skapas i chatten, då kan du jämföra hur statsen förändras

Ja och är det du tittar på ens något att hänga i granen så är den såld sedan länge.

Skrivet av nalle:

Det kommer att komma i någon av dem framtida patcherna. Hur snart det är vet jag inte, men det lär ju vara "Blizzard soon".

Haha ja någon gång... Kanske till expansion?

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Det kommer i nästa patch