Permalänk
Medlem

Machörna

Har börjat fixa en hörna, fått mycket inspiration här och tänkte att jag får slänga upp lite bilder. Har inte så mycket grejer än men planen är att bl.a bygga eget skrivbord, skaffa riktigt ljud, sätta upp 27" apple skärm mm. Använder hörnan till hobby/jobb - foto, layout, webdesign, programmering. Hade tidigare iMac 27" men bytte till bärbar och ska snart komplettera med skärm istället.

Macbook Pro Retina 15" (early 2013)
Logitech G400 mus
Creative T20 II
Ikea bord
Mio Speed stol

Machörna

Permalänk
Medlem

5p för ditt mod att ens posta en Mac i detta forum fullt av Android och PC facister

Permalänk

VAD I HELVETE?! EN MAC?!

Visa signatur

Here's the deal -- I'm the best there is. Plain and simple. I wake up in the morning and I piss excellence.

Permalänk

Stilren hörna
Och säger samma sak som "IntelAti"" och ger dig 5p bara för att du vågar lägga upp en hörna med En Mac dator
Bara vänta och se om alla haters hittar hit

Permalänk
Medlem

Mycket stilren hörna!
Absolut inget dåligt med Mac heller
5p

Visa signatur

||Intel core i5-760 @4,2ghz || Asus p7p55d le || 2x2 gb 1333mhz || 1x1tb 1x500gb || Gtx 570 || Haf 912+ || CM silent pro 700w||
Kylning EK Supreme HF Acetal Ek 240mm radiator+120mm EK dcp 2,2 combo. EK Gtx 580 Acetal-Nickel.
http://www.sweclockers.com/galleri/7238-h2o-my-white-love

Permalänk
Skäggig legend

Riktigt mysigt! Om jag fick ändra något skulle jag skaffat Audioengine högtalare Vita såklart

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Main: Ryzen 7 5700X3D - 32GB CL16 - RX 9070 - Acer X34 OLED ultrawide
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
Server:
5600G - 16GB - 24TB - Plex

Permalänk
Medlem

Tack ska ni ha!

haha jag tänkte att jag kommer få skit för macen, men jag hoppas att en snygg hörna på sikt kan överväga "skitdatorn"

Skrivet av XHI:

Riktigt mysigt! Om jag fick ändra något skulle jag skaffat Audioengine högtalare Vita såklart

Lite kul att du föreslår dom då jag stod och lyssnade på "Audioengine A2" förra veckan, det är inte omöjligt att det står ett par såna på skrivbordet snart

Permalänk

Stilrent.
Mkt nice.

Permalänk
Medlem

Mycket cleant och snyggt. Nyfiken på hur det ser ut idag, uppdatera gärna om det blivit några förändringar.

Visa signatur

Twitter

[B][I]Livet i 8 Bitar
Svamp och Gröna Blad