Säljer *inget alls*

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2013

Säljer *inget alls*

Tjena! Har blivit trött på mina *inget* samtidigt som min dator klarar inte av att köra *inget*, darför säljer jag nu *inget*

Det som ingår: *inget*

Kontakta mig här nedan eller skriv på skype: *inget*

Priset skulle ligga på *inget*

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2012

Lite off topic, men synd att Heat förlorade mot bulls...

Palit RTX 2080 Ti GP OC | i7 6950X | 32 GB RAM | Corsair RM 850x | Crucial MX 300 525GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2012

Tips: Du kan använda SweClockers "Marknad"-funktion som går ut på att köpa och sälja via annonser.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2011

Fint väder ute idag.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2013

Haha, Bulls är bättre än Heat bara darför ) Kan diskuteras på skype : kobebryant126

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2013

vart hittar man den där marknadsfunktionen ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2012

Det finns massa flikar längst upp på sidan; "Framsida", "Mässor", "Testcenter", osv. och däribland finns även "Marknad".

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2012
Skrivet av mata621:

Haha, Bulls är bättre än Heat bara darför ) Kan diskuteras på skype : kobebryant126

Skrivet av mata621:

vart hittar man den där marknadsfunktionen ?

Du kan citera folks texter, så de kan se att du svarat på deras text. Så citera i framtiden

Och nja, jag kan inte hålla med om att Bulls är bättre än Heat... Spelar du själv basket?

Palit RTX 2080 Ti GP OC | i7 6950X | 32 GB RAM | Corsair RM 850x | Crucial MX 300 525GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2013
Skrivet av Carl Jonsson:

Du kan citera folks texter, så de kan se att du svarat på deras text. Så citera i framtiden

Och nja, jag kan inte hålla med om att Bulls är bättre än Heat... Spelar du själv basket?

Ja, jag spelar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2013
Skrivet av Aera:

Det finns massa flikar längst upp på sidan; "Framsida", "Mässor", "Testcenter", osv. och däribland finns även "Marknad".

Vad ska jag då göra om jag inte har varit medlem i 3 månader ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sölvesborg
Registrerad
Aug 2008
Skrivet av mata621:

Vad ska jag då göra om jag inte har varit medlem i 3 månader ?

Vänta helt enkelt om du vill annonsera.

/Gigabyte Z390/Intel i5 9600K/Noctua NH-D14/Asus GTX1080 Strix/Samsung 830/16GB Corsair vengeance 3000mhz/Fractal Design Define R5/Corsair AX850/Kringutrustning: /Ducky G2pro Mx Green/Ducky YOTHMx Green/M-Audio AV40 MK2/MX Master/HyperXCloudII

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2012
Skrivet av mata621:

Ja, jag spelar.

Trevligt, något lag eller bara med vänner? Hoppas att moderatorerna tillåter våran lilla diskussion om basket...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2013
Skrivet av Carl Jonsson:

Trevligt, något lag eller bara med vänner? Hoppas att moderatorerna tillåter våran lilla diskussion om basket...

Med lag

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2013
Skrivet av THEBADGUY:

Vänta helt enkelt om du vill annonsera.

Jag vill få sålt det nu ju !

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Registrerad
Maj 2006

*Tråd låst*

Jag ser att du är helt nyregistrerad - välkommen till forumet!

Tyvärr bryter denna tråd mot §9 i våra forumregler, som förbjuder annonsering i forumet. Jag rekommenderar att du läser igenom våra regler, då vi är lite hårdare med vissa saker än många andra forum.

Tyvärr får du vänta tre månader - denna regel är till för att minimera risken för bedrägerier i marknaden. Du är alltså inte misstänkt på något sätt, utan denna regel gäller alla.

Edit: Tog bort lite så annonsen inte funkar. /Leifson

“Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.”
- Arthur C. Clarke