Söker liknande spel

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010

Söker liknande spel

Tjena! Snubblade över detta spel på armorgames idag Strike Force Heroes 2 och då kom jag och tänka på ett spel som jag spelade för ca 2-3 år sedan. Man reggade sig på någon hemsida och gjorde en karaktär som man spelade med online i team deathmatch så typ levlade man och låste upp nya vapen. Har för mig att det var streckgubbar. Vore grymt ifall någon kom ihåg vad det heter.

Tack på förhand.

Chassi: Antec P280 Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD, 2TB WD Black CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W Brännare: Samsung 22X Surfplatta: iPad 16gb Wifi Mobil: Samsung Galaxy S6 Edge
P280 Crossfire Citera för svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010

Aaaaah shit har googlat runt som en stolle men kommer fan inte fram till något.
Det är typ som detta spel fast gamlare, http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9PvJJ det är ingen beta eller något man ska bara kunna regga sig och börja spela... Shit detta tar på hjärnan.

Chassi: Antec P280 Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD, 2TB WD Black CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W Brännare: Samsung 22X Surfplatta: iPad 16gb Wifi Mobil: Samsung Galaxy S6 Edge

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av juckeyy:

Aaaaah shit har googlat runt som en stolle men kommer fan inte fram till något.
Det är typ som detta spel fast gamlare, http://www.youtube.com/watch?f eature=player_embedded&v=9PvJJ det är ingen beta eller något man ska bara kunna regga sig och börja spela... Shit detta tar på hjärnan.

Din länk funkar inte.

Synpunkter eller frågor gällande modereringen? Då kan du kontakta mig eller moderatorerna.
Ursäkta min stavning, jag är dansk

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010

Länken är nu ordnad. Fan säger jag, kan inte hitta spelet. Är så sjukt sugen på det!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011

kanske detta? http://soldat.thd.vg/en/ i

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Långshyttan
Registrerad
Nov 2010
Skrivet av juckeyy:

Länken är nu ordnad. Fan säger jag, kan inte hitta spelet. Är så sjukt sugen på det!

ummm *klippet finns inte* kommer det upp för mig...
vad hette det du hittade ?
att man registrerar sig på någon sida finns en massa olika där
Battlefield heroes
Crossfire
quake live
wolf team
battlefield play4free
Team fortress 2 blev gratis juni 2011 eller ?
det är fps shooters jag kommer på som man kan regga sig gratis på någon sida ladda ner klienten och sedan spela :3

Intel I5 2500 max turbo inställt så 3.9 ghz på 4 cores o 4.1 på 1. blandat 16 gb @ 1333 mhz moderkort P8z77-V-LX, gtx 780 msi gaming och nätagg plexgear 600w SSD: 60 gb intel 330

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010
Skrivet av mini-z1994:

ummm *klippet finns inte* kommer det upp för mig...
vad hette det du hittade ?
att man registrerar sig på någon sida finns en massa olika där
Battlefield heroes
Crossfire
quake live
wolf team
battlefield play4free
Team fortress 2 blev gratis juni 2011 eller ?
det är fps shooters jag kommer på som man kan regga sig gratis på någon sida ladda ner klienten och sedan spela :3

Det är 2d shooter, streckgubbar.

Skrivet av Turbodjur:

Nein