Windows 7 iso-problem

Permalänk
Medlem

Windows 7 iso-problem

Hej.

Har precis laddat ner X17-59273.iso. Skulle därefter gå igång med att skapa USB via Windows 7 USB DVD Download tool. Problem uppstod dock när jag skulle söka iso-filen. Jag kunde hitta den, men när jag tryckte "Nästa" kommer följande felmeddelande upp:

"The selected file is not a valid ISO file. Please select a valid ISO file and try again."

Någon som vet varför?

Kan jag ha missat något?

Tacksam för svar!

Permalänk
Skrivet av patkull:

Hej.

Har precis laddat ner X17-59273.iso. Skulle därefter gå igång med att skapa USB via Windows 7 USB DVD Download tool. Problem uppstod dock när jag skulle söka iso-filen. Jag kunde hitta den, men när jag tryckte "Nästa" kommer följande felmeddelande upp:

"The selected file is not a valid ISO file. Please select a valid ISO file and try again."

Någon som vet varför?

Kan jag ha missat något?

Tacksam för svar!

Den är kinkig med vissa iso:s.

Länk till PenDrive, används till Ubuntu, etc. Bara att välja Windows 7 och plocka filen.

Permalänk
Medlem

Har du löst det?

Hej!

Jag påbörjade nyligen samma process och mötte exakt samma problem.
Hur har det gått för dig? Har det löst sig?

Jag håller på att bli tokig på att det inte funkar. Det funkade inte heller med pendrive linux installer för min del. Gick det för dig?

Jag är också väldigt tacksam för hjälp! Måste tyvärr nedgradera mig från W 8.1 då min laptop inte funkar bra tillsammans med det