World of Modifications(Facebook sida)

Permalänk

World of Modifications(Facebook sida)

Hej!

Jag heter Julius och är 14 bast, Jag älskar att bygga med datorer det är det roligaste jag vet, Att göra Mods är också så otroligt roligt att göra, Så därför har jag bestämt mig att göra en Facebook sida om detta.

Jag gör detta bara för att jag älskar datorer och modifikationer, Jag tycker det också är grymt roligt att titta på andras byggen.

Det sidan kommer att innehålla är följande Modifikationer på datorer, Datorer och "Rig" bilder
Så därför har jag några frågor.
Kommer även tipsa om rewiews

1. Finns det intresse för detta?

2. något speciellt jag borde ha med?

(Här har ni Facebook pagen så som den ser ut just nu https://www.facebook.com/WorldModifications)

Och om det skulle finnas några personer som vill visa sitt bygge kontakta mig (Via facebook) så kan vi lösa det

Tack för eran tid

//SaP

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk

Gött Vi har redan en facebooksida med ca 190 medlemmar som heter swerigs, där vi håller på med ungefär samma saker.

Visa signatur

Mjaa, gillar la att pilla små datorer och bilar.

Rätta mig vid eventuella fel, jag lovar att jag tål kritik :)
CITERA OM NI VILL HA SVAR.

Permalänk
Skrivet av LeoCarlsson:

Gött Vi har redan en facebooksida med ca 190 medlemmar som heter swerigs, där vi håller på med ungefär samma saker.

Där är det väl bara svenskar?

Hade tänkt mest på att världen skulle få se vad alla kan erbjuda

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Skrivet av SaP:

Där är det väl bara svenskar?

Hade tänkt mest på att världen skulle få se vad alla kan erbjuda

Är lite internationellt också!

Visa signatur

Mjaa, gillar la att pilla små datorer och bilar.

Rätta mig vid eventuella fel, jag lovar att jag tål kritik :)
CITERA OM NI VILL HA SVAR.

Permalänk
Skrivet av LeoCarlsson:

Är lite internationellt också!

Jaha,

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Permalänk
Skrivet av Gulbanan:

mer pics ^^

Om du vill ha ska du få;)

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Medlem
Skrivet av SaP:

Om du vill ha ska du få;)

chillchill ta gärna lite konstiga builds
och glöm inte att länka bygglogget om det nu finns

Permalänk
Skrivet av Gulbanan:

chillchill ta gärna lite konstiga builds
och glöm inte att länka bygglogget om det nu finns

Ska försöka göra mitt bästa

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Medlem

Låter som en bra idé! Det finns intresse hos mig, och det gör det säkerligen hos vissa andra också
Edit: Du skulle kunna strunta att använda Stora Bokstäver mitt i meningar ^^

Visa signatur

MSI RTX 3080 Gaming X | R7 3800X | 16 GB RAM @ 3600 MHz | Seasonic Prime Ultra 850W | Corsair MP510 960GB + Crucial MX 300 525GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeoCarlsson:

Gött Vi har redan en facebooksida med ca 190 medlemmar som heter swerigs, där vi håller på med ungefär samma saker.

Jadu där är jag med, och vi har snackat lite om hörlurar för några veckor sedan! ( Robert Ekman Andersson ) Mycket bra sida.

Edit; det var mest snack med Martin men du poppade in lite med.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SaP:

Ska försöka göra mitt bästa

ja gör det
annars "Och om det skulle finnas några personer som vill visa sitt bygge kontakta mig"
ta mina XD nart klar med raven bygget så du kanske vill ha den med(om det nu slutar fint)

detta är kanske nåt som hjälper dej http://www.sweclockers.com/galleri/11066-case-mods-fore-och-e...

Permalänk
Skrivet av Gulbanan:

ja gör det
annars "Och om det skulle finnas några personer som vill visa sitt bygge kontakta mig"
ta mina XD nart klar med raven bygget så du kanske vill ha den med(om det nu slutar fint)

detta är kanske nåt som hjälper dej http://www.sweclockers.com/galleri/11066-case-mods-fore-och-e...

Tack för tipset

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Jadu där är jag med, och vi har snackat lite om hörlurar för några veckor sedan! ( Robert Ekman Andersson ) Mycket bra sida.

Edit; det var mest snack med Martin men du poppade in lite med.

Trevlans! Jag och en vän som startade sidan vid årsskiftet, sen är vi rätt stränga admins så det är hög standard.

Visa signatur

Mjaa, gillar la att pilla små datorer och bilar.

Rätta mig vid eventuella fel, jag lovar att jag tål kritik :)
CITERA OM NI VILL HA SVAR.

Permalänk
Medlem

Länka gärna bygglogg/sida du hittade bilderna på, om någon skulle vilja läsa vidare om bygget.

Permalänk
Skrivet av Callema:

Länka gärna bygglogg/sida du hittade bilderna på, om någon skulle vilja läsa vidare om bygget.

Ska se om jag kan ordna detta till nyare bilder

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Medlem

gör en grupp som jag och Leo driver tex, bättre då man får ett helt annat omfång och intresse, det bästa är att alla kan dela med sig utav information med varandra och även kommentera samt tjöta PC

Permalänk
Skrivet av KoSoVaR:

gör en grupp som jag och Leo driver tex, bättre då man får ett helt annat omfång och intresse, det bästa är att alla kan dela med sig utav information med varandra och även kommentera samt tjöta PC

Har haft tanken, Men tycker att det är roligare med en sida (Än så länge)

Visa signatur

Nils-Julius