In ear lurar till mobilen

Permalänk
Avstängd

In ear lurar till mobilen

Söker prisvärda in ear lurar till mobilen, gärna med bra bas. Lyssnar på allt från rock till rap. Budget kring 400 kr. All hjälp uppskattas!

Visa signatur

Speldator: CPU: i5 3570k @ 4,6 ghz, kyls av Be Quiet Dark Rock Pro 2 Moderkort: ASUS P8Z77-V GPU: Gigabyte GTX 670 WF OC Chassi: Fractal Design Arc PSU: Fractal Design Newton R2 800w SSD: Corsair Force GT 120 gb RAM: Corsair Vengeance 8 gb HP HDD: 1 tb 7200 rpm Ljudkort: ASUS Xonar DX

Permalänk

A-jays!

Visa signatur

Mjaa, gillar la att pilla små datorer och bilar.

Rätta mig vid eventuella fel, jag lovar att jag tål kritik :)
CITERA OM NI VILL HA SVAR.

Permalänk
Medlem

Koss iPorta Pro för musik och samtal eller Porta Pro för musik?

Det är inga in ears lurar men ville bara ge dig ett tips. Eftersom dom brukar gå sönder enligt många får man även livstidsgaranti på produkten.

Permalänk
Medlem

A-Jays är prisvärda och har helt okej bas.

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Skrivet av Heskeytime:

Söker prisvärda in ear lurar till mobilen, gärna med bra bas. Lyssnar på allt från rock till rap. Budget kring 400 kr. All hjälp uppskattas!

Har själv SoundMagic E30 och rekommenderar dem starkt! Träffar rakt på din budget, 399:- OM man inte är student och har studentkonto på Dustin, då blir det bara ~280:-. Iaf när jag köpte dem för ett tag sen, ser det som extremt prisvärt Om du inte gillar att dom går över öronen (jag tycker att det är jättebra) så rekommenderar jag E10 istället även om jag inte testat dessa själv.

Svarta eller vita , enligt tester och recensioner kan ljudet jämföras med lurar över 700kr+

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Håller med A-jays är grymma men jag vet inte hur prisvärda dom är, köpte mina när webhallen hade rea. Tror också att det är viktigt att du köper de som är iphone anpassade om du har iphone.

Permalänk
Medlem

Att ingen har tipsat om Koss Spark Plug kan jag inte förstå. Koss Spark Plug

Riktigt bra ljud och kan användas länge, iaf för min del. Har dom i flera timmar på jobbet när jag är i bullrig miljö eftersom att dom fungerar som både hörselproppar och hörlurar på samma gång.

Har använt Spark Plug i flera år, och eftersom att det är livstidsgaranti så behöver man bara köpa ett par och se till att man har koll på kvittot - mer prisvärt än så blir det inte!
Har märkt att dom går sönder efter några månders användande om man som jag har dom i arbetsbyxorna. Men dom jag använder hemma är säkert strax över 1 år gamla och funkar fortfarande kanon, dom jag har på jobbet bytte jag ut för någon månad sen eftersom att ljudet dog i en plug.

Kan tillägga att dessa levererar tung bas om det är vad du är ute efter. Vill minnas att dom har/hade rekord i basåtergivning för in-ear lurar men är för lat för att googla om det stämmer.

Visa signatur

[CENTER]Chassi: Corsair 900D CPU: i5 3570k @ 4.5GHz MB: Z77 Extreme4 GPU: EVGA GTX680 SC Kylning: NexXxos UT60 480mm D5 pump
Mus & TB Corsair K60 / M95 |

Permalänk
Medlem

monster Turbine Pro Gold! Bästa in-ear jag någonsin använt, riktigt snygga, bästa ljudet och bas jag någonsin hört! Galet nöjd med mitt köp

http://www.netonnet.se/art/ljud-och-horlorar/horlurar/in-ear/...

Prisvärda? Absolut om du frågar mig, en bra bit över din budget (men man lever bara en gång), "don´t let bad headphones ruin good music :D"

Permalänk

Efter att ha hört mycket gott om Sony MH1C så kommer jag att beställa ett par såna. Finns en del att läsa om på nätet.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=1201474

En utförlig review:
http://www.inearmatters.net/2012/10/review-sony-mh1-best-kept...

Visa signatur

Eeeeeeh.