Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010

arbetsintervju

hejhej nu är jag tillbaka jag ska på arbetsintervju på måndag och ska dit själv nu. vad ska jag ha på mig? duger detta?

http://ikbrage.se/wp-content/uploads/2013/04/produkt_tshirt19... t-shirt fast utan märket, alltså helt grå.
svarta jeans/ljusblåa jeans/ mörkblåa jeans?
oranga kalsonger och svart eller mörkbrunt skärp?

vad för frisyr borde jag ha, kan jag ha http://www.frilla.se/?level=picture&id=687 eller vad ska jag ha? har sådan längd haha :):):)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010

eller skaa jag ha något annat på mig jag ska på industri arbetsintervju och ingen snobb grej

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010

vad ska jag ha svara mig snälla

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005

Frack och hög hatt med käpp och en plunta på den så blir allt toppen..

Du bestämmer själv, vi vet absolut INGETom var du ska, vad du vill jobba med, vad du får för jobb osv.. Därav mitt förslag ovan. Lägg gärna till backslickfrilla.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002

Ett tips är att inte visa kalsongerna.

System: i7 4790k | Asus Maximus VII Hero Z97 | 16GB Adata Red | MSI GTX 1070 | Noctua NH-U12S | Lagring SSD: Samsung 850 Pro 256GB, Samsung 850 EVO 1TB, 2x Crucial MX100 512GB | HDD: >20TB | NZXT H440W | EVGA Supernova G2 750W | 32" Philips BDM3270QP | 27" Dell U2713HM | SteelSeries Apex M800 | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech Z-623 | Windows 10 Eng |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av SUMITOMO:

Underskattat som fan..

Flip 'em out!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010
Skrivet av SUMITOMO:

det ska jga inte det ger mig endast bra självförtroende med oranga kalsonger. men vad tycker du om det andra?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2006

Det beror väldigt mycket på vilket jobb du söker och vilken klädkodskultur som finns där.
Jeans och den frisyr du föreslår känns kanske inte så passande om det är ett ställe där folk vanligen går i kostym och liknande.
Vanligen brukar man också vara betydligt mer fint klädd vid intervjun än vad man senare är på jobbet.

Är det däremot något mer "fysiskt" jobb kan jag tänka mig att jeans tom kan fungera bättre än kostym.

Namn : Jesper | Ålder : 40 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : PhD i matematik + lite annat

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Linköping
Registrerad
Okt 2006

Du har blivit varnad om bumpning tidigare, så vi låser här.
MVH
Moderator Shimonu