Permalänk
Medlem

arbetsintervju

hejhej nu är jag tillbaka jag ska på arbetsintervju på måndag och ska dit själv nu. vad ska jag ha på mig? duger detta?

http://ikbrage.se/wp-content/uploads/2013/04/produkt_tshirt19... t-shirt fast utan märket, alltså helt grå.
svarta jeans/ljusblåa jeans/ mörkblåa jeans?
oranga kalsonger och svart eller mörkbrunt skärp?

vad för frisyr borde jag ha, kan jag ha http://www.frilla.se/?level=picture&id=687 eller vad ska jag ha? har sådan längd haha :):):)

Permalänk
Medlem

eller skaa jag ha något annat på mig jag ska på industri arbetsintervju och ingen snobb grej

Permalänk
Medlem

vad ska jag ha svara mig snälla

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Frack och hög hatt med käpp och en plunta på den så blir allt toppen..

Du bestämmer själv, vi vet absolut INGETom var du ska, vad du vill jobba med, vad du får för jobb osv.. Därav mitt förslag ovan. Lägg gärna till backslickfrilla.

Permalänk
Medlem

Ett tips är att inte visa kalsongerna.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av SUMITOMO:

Ett tips är att inte visa kalsongerna.

Underskattat som fan..

Flip 'em out!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Ett tips är att inte visa kalsongerna.

det ska jga inte det ger mig endast bra självförtroende med oranga kalsonger. men vad tycker du om det andra?

Permalänk
Medlem

Det beror väldigt mycket på vilket jobb du söker och vilken klädkodskultur som finns där.
Jeans och den frisyr du föreslår känns kanske inte så passande om det är ett ställe där folk vanligen går i kostym och liknande.
Vanligen brukar man också vara betydligt mer fint klädd vid intervjun än vad man senare är på jobbet.

Är det däremot något mer "fysiskt" jobb kan jag tänka mig att jeans tom kan fungera bättre än kostym.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Hedersmedlem

Du har blivit varnad om bumpning tidigare, så vi låser här.
MVH
Moderator Shimonu