Hjälp, On the go hörlurar 1500kr

Permalänk

Hjälp, On the go hörlurar 1500kr

Mina in-ear lurar gick precis sönder så jag behöver nu ett par nya. Dock så har jag nu tröttnat på in-ear efter 5 par så letar nu efter ett par "on-ear" lurar. Dom kommer användas på jobbet och när jag är ute, det måste även vara mic på dom, om det är volymknapp eller ej spelar ingen roll det är micen som är viktig, Lyssnar på musik med mycket bas så det får det gärna vara. Min budget är runt 1500 men gör inget om det kostar mindre

Kollat runt lite och det jag har sett hittills är, Ludacris Soul SL150, noontec zoro (köpa till sladd med mic), Philips Citiscape Downtown samt några lurar från House of Marley.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sladderdask:

Mina in-ear lurar gick precis sönder så jag behöver nu ett par nya. Dock så har jag nu tröttnat på in-ear efter 5 par så letar nu efter ett par "on-ear" lurar. Dom kommer användas på jobbet och när jag är ute, det måste även vara mic på dom, om det är volymknapp eller ej spelar ingen roll det är micen som är viktig, Lyssnar på musik med mycket bas så det får det gärna vara. Min budget är runt 1500 men gör inget om det kostar mindre

Kollat runt lite och det jag har sett hittills är, Ludacris Soul SL150, noontec zoro (köpa till sladd med mic), Philips Citiscape Downtown samt några lurar från House of Marley.

http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B005HSDLCO/ref=mp_s_a_1?qid=1367140636&sr=8-1&pi=SL75

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

5800X3D - RTX 3080 - LANCOOL 2 MESH

Permalänk

Du känner kanske redan till det, men här kanske du hittar nån av modellerna du söker eller liknande:
http://cdon.se/hemelektronik/h%C3%B6rlurar/

På CDON facebook verkar man kunna hämta en kod som ger 25% också.

Visa signatur

|| Ryzen 5800X || Asus RTX 3080 TUF OC || MSI B550 Gaming Carbon WiFi || 4x8 GB HyperX Fury RGB 3600MHz CL17 || Samsung 970 EVO 1TB & WD Blue SN550 1TB & Samsung 870 QVO 4TB & Samsung 840 Pro 512GB & Crucial MX300 525GB & WD Black 3TB || Corsair RM750x || ARCTIC Liquid Freezer II 360 RGB || FD Define S || Samsung Odyssey G7 27" x 2 ||

Permalänk
Medlem

Jag köpte mig ett par Nokia purity pro. De är riktigt sköna och underbart ljud. Man fick med två sladdar, en med bara mic och den andra hade volymkontroller. De har inte bas som koss pro men jag tycker basen är riktigt bra och man kan alltid anpassa den med equalizer!"

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG