Permalänk
Avstängd

Jag blev just friad till!

...och svarade ja!

Min fina psyksjuksköterska till flickvän och jag firade ikväll sexårsjubileum och hon friade till mig i skenet av majbrasan i Hammarby Sjöstad!

Självklart svarade jag med ett strålande ja! Tänk att stolliga mig, en kuf utan egentlig utbildning som alla ändå vänder sig till för svar på livets frågor - en dömd nörderemit - trots allt har funnit kärleken!

Ok, sorry, onödig tråd, men tänkte ändå att jag ville dela med mig!

Visa signatur

http://www.theatlantic.com/national/archive/2012/05/how-the-p...
"If there's a simple lesson in all of this, it's that hoaxes tend to thrive in communities which exhibit high levels of trust. But on the Internet, where identities are malleable and uncertain, we all might be well advised to err on the side of skepticism."

Permalänk

Och bland dom första som får veta är Sweclockers?

Grattis och Jag önskar er all lycka tillsammans!

Visa signatur

Asus Z170-A | i7 6700k | 16GB HyperX Fury | Asus 2070 Super

Permalänk
Medlem
Skrivet av MBY:

...och svarade ja!

Min fina psyksjuksköterska till flickvän och jag firade ikväll sexårsjubileum och hon friade till mig i skenet av majbrasan i Hammarby Sjöstad!

Självklart svarade jag med ett strålande ja! Tänk att stolliga mig, en kuf utan egentlig utbildning som alla ändå vänder sig till för svar på livets frågor - en dömd nörderemit - trots allt har funnit kärleken!

Ok, sorry, onödig tråd, men tänkte ändå att jag ville dela med mig!

Grattis så mycket !
Jag tror dessutom att jag just var vid exakt samma brasa som dig ! (den där vid lilla sickla gård ? eller fanns det ytterligare en brasa i närheten ?)

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MBY:

...och svarade ja!

Min fina psyksjuksköterska till flickvän och jag firade ikväll sexårsjubileum och hon friade till mig i skenet av majbrasan i Hammarby Sjöstad!

Självklart svarade jag med ett strålande ja! Tänk att stolliga mig, en kuf utan egentlig utbildning som alla ändå vänder sig till för svar på livets frågor - en dömd nörderemit - trots allt har funnit kärleken!

Ok, sorry, onödig tråd, men tänkte ändå att jag ville dela med mig!

Man får väl gratulera

Permalänk
Medlem

Grattis

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Man får ta och gratulera

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Grattis, har dock lite svårt att se diskussionsvärdet om vi ska vara lite paragrafryttare:)

Nejmen, grattis igen:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MBY:

...och svarade ja!

Min fina psyksjuksköterska till flickvän och jag firade ikväll sexårsjubileum och hon friade till mig i skenet av majbrasan i Hammarby Sjöstad!

Självklart svarade jag med ett strålande ja! Tänk att stolliga mig, en kuf utan egentlig utbildning som alla ändå vänder sig till för svar på livets frågor - en dömd nörderemit - trots allt har funnit kärleken!

Ok, sorry, onödig tråd, men tänkte ändå att jag ville dela med mig!

Grattis
Men är det inte meningen att det är killar som ska fria och inte tjejerna???

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Grattis!
Har ni bestämt bröllopsdatumet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomas_88:

Grattis
Men är det inte meningen att det är killar som ska fria och inte tjejerna???

E ju väldigt kul om tjejen friar:-)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Entusiast

Gratulationer! Se nu till att anordna ett bröllop på en fin plats under egen regi så ni slipper det där gud-tjafset... ja om ni nu inte är kristna då

Permalänk
Medlem

Hon tog dig alltså vid brasan?

Grattis!

Visa signatur

| Fractal Design Define R5| Asrock X399 Fatal1ty| Threadripper 1950X| Noctua NH-U14S TR4-SP3| Corsair Vengeance LPX 8x16GB 3200 C16| be quiet! Straight Power 11 Platinum 1000W| ASUS RTX 3080 10GB Strix| LG OLED 4k 42" C2| Debian Sid| KDE 5.x|

Permalänk

Grattis! Vad kul!

Permalänk
Medlem

Men...man kan ju inte överklocka brudar väl ?

OnT , Grymt önskar dig all lycka , det här gjorde min dag..kanske lite konstigt då jag inte känner dig men..
blir så glad ändå

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Haha du får ursäkta min dåliga humor men fick hon lägga fram en ordentlig argument till varför hon vill gifta sig med dig???

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk

Holy shit! Jag som hade tänkt att göra samma sak, nå det är först till kvarn som gäller.

Skämt åsido ett stort grattis!

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Grattis!

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

Grattis, verkligen

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Medlem

Grattis gubben!

Permalänk

Grattis

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Avstängd

Tackar alla!

Skrivet av JesperT:

Grattis så mycket !
Jag tror dessutom att jag just var vid exakt samma brasa som dig ! (den där vid lilla sickla gård ? eller fanns det ytterligare en brasa i närheten ?)

Hmm. Den jag var vid var belägen nedanför Hammarbybacken, ungefär mellan backen och en hundrastgård. Vi höll oss lite på avstånd för att kunna dela på en Bollinger ifred! Sickla är ju nära, men på andra sidan vattnet va?

Edit: sAAb: Haha!

Visa signatur

http://www.theatlantic.com/national/archive/2012/05/how-the-p...
"If there's a simple lesson in all of this, it's that hoaxes tend to thrive in communities which exhibit high levels of trust. But on the Internet, where identities are malleable and uncertain, we all might be well advised to err on the side of skepticism."

Permalänk
Medlem
Skrivet av MBY:

Tackar alla!

Hmm. Den jag var vid var belägen nedanför Hammarbybacken, ungefär mellan backen och en hundrastgård. Vi höll oss lite på avstånd för att kunna dela på en Bollinger ifred! Sickla är ju nära, men på andra sidan vattnet va?

Edit: sAAb: Haha!

Ja, brasan vid lilla sickla är också ungefär nedanför Hammarbybacken fast ett par hundra meter bort på andra sidan vattnet.
Hade planerat att gå till valborgsfesten/brasan för Hammarby sjöstad, men insåg inte att det fanns två brasor så nära varandra.
Men brasan vid lilla sickla var trevlig den med

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Gratulerar, MBY.

Permalänk
Medlem

Gratulerar!

Visa signatur

Amiga 500, Vampire 500 V2
Pentax K-1, Ricoh GR III, Dji Mini 2

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Hahah va kul Grattis

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

Du skall ha ett stort GRATTIS!

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk

gz
Se till så att du inte får ratt på ryggen.

Permalänk
Medlem

Grattis!

Visa signatur

optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, medan pessimisten fruktar att det är sant