DayZ, server Hur skapar man en??

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kolsva
Registrerad
Dec 2012

DayZ, server Hur skapar man en??

Tjena alla som läser det här idag undrar jag hur man gör en DayZ server det börja med att jag skulle sätta upp en dayZ server för kompisar.Jag har försökt med olika sätt som

DayZ Control center, mm

så till alla som vet hur man gör en DayZ server på enklaste sätt, hjälp mig vill värkligen lära mig göra en DayZ server

Tack för allt

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2012

Det absolut lättaste sättet är att göra det med packet DayZ Server Control Center, finns säkert fler paket men det är det enklaste, följ readme filen som följer med paketet och kör setupen, lyckas du inte med detta är det nog bättre att du hyr en färdig server från ett företag.

i7 4790k - Corsair H80i - ASUS MAXIMUS VII Ranger Z97 16 GB Corsair Vengeance CL9 1600MHz
ASUS GTX 980 STRIX - NZXT H440 - Logitech G502 - Ducky Shine 3 TKL MX Brown - Sennheiser HD 598 - ASUS PG278Q ROG Swift

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kolsva
Registrerad
Dec 2012
Skrivet av Pandayoyo:

Det absolut lättaste sättet är att göra det med packet DayZ Server Control Center, finns säkert fler paket men det är det enklaste, följ readme filen som följer med paketet och kör setupen, lyckas du inte med detta är det nog bättre att du hyr en färdig server från ett företag.

Tack för svaret ska testa nu!