GTA IV-Bra väsentliga mods?

Trädvy Permalänk
Skribent
Mathias Blomberg
Plats
Linköping
Registrerad
Mar 2012

GTA IV-Bra väsentliga mods?

Tänkte spela om GTA IV igen och eftersom jag nu har det på PC så tänkte jag att ja ju lika gärna kan slänga in lite mods för att göra upplevelsen lite "fräsch" och allmänt skönare så jag skulle vilja ha lite tips på några mods som bara gör spelet "bättre" så att säga och inte buggar upp spelet etc.

Ett mod som jag gärna skulle vilja installera är: Realistic Car Handling 1.3 men jag vill ha fler
Tack på förhand!

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair AX 850W] ≈ [ASUS Geforce GTX 1080 Strix] ≈ [Intel Core i5 8600K@4,8 GHz] ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [Corsair Vengeance LPX 16GB@3,0 GHz] ≈ [ASUS TUF Z370-Plus Gaming] ≈ [Samsung 860 EVO 500 GB] ≈ [Intel 520 180 GB] ≈ [Samsung HD103SJ 1 TB] ≈ [ASUS Xonar Essence STX] |
Skrivmaskinen: Lenovo G50-80 Min förlängning av mig själv: Samsung Galaxy S8 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2004

Jag tycker att dessa är några som förhöjer upplevelsen lite

- Real Cars For GTA4
- Realistic Driving and Flying
- Weapon Realism Mod

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
STHML
Registrerad
Dec 2010

-GTA IV Native Trainer (Inte väsentlig för upplevelsen, men skall man börja modda osv så)
-ENB om datorn klarar det
För lite mer specifika mods, kolla här: http://www.gtainside.com/en/featuredmods.php

Numera dålig koll på saker

Trädvy Permalänk
Skribent
Mathias Blomberg
Plats
Linköping
Registrerad
Mar 2012
Skrivet av Rugins:

Jag tycker att dessa är några som förhöjer upplevelsen lite

- Real Cars For GTA4
- Realistic Driving and Flying
- Weapon Realism Mod

Ser ju bra ut!
Men frågan är hur "Realsitic Driving and Flying" fungerar ihop med "Real Cars for GTA4" för jag läste att Realsitic Driving and Flying är anpassat efter GTA4's bilmodellers riktiga handling så blir det inte lite awkward när man använder andra bilmodeller så att säga?

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair AX 850W] ≈ [ASUS Geforce GTX 1080 Strix] ≈ [Intel Core i5 8600K@4,8 GHz] ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [Corsair Vengeance LPX 16GB@3,0 GHz] ≈ [ASUS TUF Z370-Plus Gaming] ≈ [Samsung 860 EVO 500 GB] ≈ [Intel 520 180 GB] ≈ [Samsung HD103SJ 1 TB] ≈ [ASUS Xonar Essence STX] |
Skrivmaskinen: Lenovo G50-80 Min förlängning av mig själv: Samsung Galaxy S8 |