Beställt saker för en månad sen, kundtjänst ger olika svar.
Hej!
Jag beställde för snart 4 veckor sen backplate till mitt GTX690 samt 4st 90 graders vinklar till mitt vattenkylningsbygge från Webhallen.
Ca 2 veckor efter beställning mailar jag och frågar hur det går med min order, dem säger då att det är beställt hos underleverantör och bör komma in till butiken senare i veckan eller veckan efter.
I början på veckan efter detta går jag till butiken i Solna (dit jag beställt sakerna) för att köpa en annan sak och frågar när jag ändå är där hur det går med min order.
Dem säger då att sakerna är på väg från underleverantör till webhallens lager, skitbra tänker jag och åker hem.
Idag ringde jag kundtjänst en gång till för att se hur det ligger till med ordern, då säger hon på kundtjänsten att sakerna inte finns i lager hos underleverantören och att inget har skickats. Det här gjorde mig såklart irriterad och fundersam.
När jag beställde grejorna fanns det 25+ av vinklarna i lager hos leverantören och 2+ av backplate hos leverantören (det har funnits en i lager hos leverantören tills denna vecka då den försvann). Kan lägga till att en av dem två backplates som fanns försvann efter min beställning.
Ska jag godta att det kan ta ännu fler veckor att få grejorna, även fast dem har berättat att saker ska vara på väg eller ska jag avbeställa och köpa direkt av EK istället?
Det skiljer typ en hundralapp i pris pga frakt men det rör mig inte så värst mycket i ryggen.
Det kliar ganska mycket i mina fingrar nu då det enda som fattas är backplate och 4 vinklar för att kunna påbörja vattenkylnings montering
EDIT
2013-04-17 la jag beställningen.