Permalänk
Medlem
Skrivet av wixia:

Om man äger Rift men inte Storm Legion, hur skaffar man Storm Legion billigast?

Skickades från m.sweclockers.com

http://raptr.com/dashboard/rewards/rift-storm-legion - gratis

Du har möjlighet att få din kod efter att ha låtit Raptr vara igång tillsammans med Rift i ca 14h. Går utmärkt att låta det stå i character selection och ha igång medan du gör annat. Kommer till slut stå "disconnected from server because of inactivity", men du kan fortsätta låta det vara igång och strunta i att trycka på ok tills du har tiden du behöver för att få din reward.

Visa signatur

Tidigare använt ilsken som användarnamn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av serpent29:

Nice,, fick just Storm Legion expansionen gratis.:)

Är med i Raptr, men missade förra utdelningen med några timmar när de tog slut, men Raptr la nyss till 3000 nya key codes.
http://raptr.com/game/Rift/rewards/rift-storm-legion

Håller på att levla upp en Elf tank nu, alltid kört dps förut, men tänkte man kanska ska prova, och det går väldigt bra faktiskt..

Så även fast jag körde upp till max lvl vid release, måste jag logga 13h via deras klient?

Visa signatur

Citera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exigo:

Så även fast jag körde upp till max lvl vid release, måste jag logga 13h via deras klient?

yes, sitter själv och loggar tid nu för det. fick vist 3 dygn för att uppdatera sina uppgifter!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lanbonden:

yes, sitter själv och loggar tid nu för det. fick vist 3 dygn för att uppdatera sina uppgifter!

Fick du gratis tid på ditt gamla konto menar du?
Själv gjorde jag ett nytt trial konto och loggar tid.

Visa signatur

Citera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trudgelmer:

Jepp, men bara en handfull. Fler ansluter efter F2P releasen.

Ni har inte startat gillet än antar jag genom att jag inte hittar er när jag söker

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exigo:

Fick du gratis tid på ditt gamla konto menar du?
Själv gjorde jag ett nytt trial konto och loggar tid.

Fick 3 dagar på mitt gamla konto från att uppdatera mina personliga uppgifter på Trions hemsida, sen skapade jag ett nytt konto som man fick 30 dagar på också. Får se vilket jag väljer att fortsätta med men har ju trots allt inte lirat som guardian innan så kan lika bra levla upp det nya för att få den storyn också då både gear och allt annat (förutom achivments och rep) nollas i och med expansionen som jag inte testat innan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vym:

http://raptr.com/dashboard/rewards/rift-storm-legion - gratis

Du har möjlighet att få din kod efter att ha låtit Raptr vara igång tillsammans med Rift i ca 14h. Går utmärkt att låta det stå i character selection och ha igång medan du gör annat. Kommer till slut stå "disconnected from server because of inactivity", men du kan fortsätta låta det vara igång och strunta i att trycka på ok tills du har tiden du behöver för att få din reward.

Nej men vad trevligt Kan jag logga timmar med ett trial-konto och sen uppgradera mitt vanliga konto? Har inte lust att köpa game-time!

Blir den enda skillnaden mellan ett original-konto och ett SL-konto expansion souls när spelet väl är gratis?

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av wixia:

Nej men vad trevligt Kan jag logga timmar med ett trial-konto och sen uppgradera mitt vanliga konto? Har inte lust att köpa game-time!

Blir den enda skillnaden mellan ett original-konto och ett SL-konto expansion souls när spelet väl är gratis?

Du kan logga timmar med vilket konto du vill. Du kan även köra på ditt vanliga konto utan att ha game-time, men endast på karaktärer under level 20 och med samma restriktioner som trial-konton har.

30 dagars game-time från raptr-rewarden får man tyvärr endast om man lägger in koden på ett nytt konto.

Japp enda skillnaden mellan originalkonton och SL-konton blir tillgången till expansion souls när det blir f2p. Alla spelare får tillgång till SL-områdena

Visa signatur

Tidigare använt ilsken som användarnamn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vym:

Du kan logga timmar med vilket konto du vill. Du kan även köra på ditt vanliga konto utan att ha game-time, men endast på karaktärer under level 20 och med samma restriktioner som trial-konton har.

30 dagars game-time från raptr-rewarden får man tyvärr endast om man lägger in koden på ett nytt konto.

Japp enda skillnaden mellan originalkonton och SL-konton blir tillgången till expansion souls när det blir f2p. Alla spelare får tillgång till SL-områdena

Gött! Då skall jag levla en karaktär till 20 för att logga timmar och komma igång med spelet igen så är jag redo med SL till den 12e och spelar vidare på min level 40någonting

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Precis hämtat samtliga rewards från Raptr Kanoners ju

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem

Väldigt trevligt att höra att det finns lite aktivitet i/på Rift.

Detta var nog det spel som jag tyckt mest om när jag spelade vid release, men av någon anledning så slutade jag spela mer och mer..

Men nu är det dags att börja lite smått igen. Ses i rift.

Permalänk
Skrivet av Torach:

Ni har inte startat gillet än antar jag genom att jag inte hittar er när jag söker

Gillet har funnits där sedan Rifts beta, men har varit inaktivt sedan vi stängde ner Rift sektionen hos Friskyttarna. Vi är som jag skrev tidigare en handfull som spelar Rift just nu, men vi är samtidigt aktiva även i andra sektioner i vår Community (SWTOR, WoT, etc). M.a.o lägger vi inte all tid på Rift för närvarande, men aktiviteten lär öka när F2P versionen går live.

Men med lite tålamod lär du hitta oss online även nu.

Permalänk
Medlem

Då har man fixat Storm Legion från Raptr! Nu taggar jag 12e juni Synd att man inte kan spela nu

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av wixia:

Då har man fixat Storm Legion från Raptr! Nu taggar jag 12e juni Synd att man inte kan spela nu

Jag skapade ett helt nytt konto och fixade alla rewards igen bara för att spela till release xD Så kommer ha min Alt på helt separat konto. Asbra om kompis vill hälsa på och testa

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Medlem

Finns möjlighet att spela lite f2p innan tolfte:
https://twitter.com/Riftgame/status/339533787979448321
Från i morgon 30 maj tills den 3 juni kan vi alltså börja spela lite

Permalänk
Medlem

Kul med lite aktivitet! Ska bli riktigt skoj att komma igång med Rift igen. Jag söker svensk guild, någon som har koll?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Nemor:

Kul med lite aktivitet! Ska bli riktigt skoj att komma igång med Rift igen. Jag söker svensk guild, någon som har koll?

Friskyttarna på blightweld.

Visa signatur