Permalänk
Medlem

Metro: Last Light

Hej, jag undrar om de spelet är värt att köpa till Ps3 PGA min dator klarar de inte. Länk: https://www.spelbutiken.se/catalog/product/79613-metro_last_l...
Tack för hjälpen till er som svarar

Visa signatur

Ryzen 5900x | ASUS ROG Strix B450-F | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI 4080 | 16 GIG ram | Corsair 850W | define s

Permalänk
Medlem

Hur vi ska veta om det är värt för dig eller inte är en bra fråga.

Om du vill spela det så köp det till ps3an, eller uppgradera datorn. Svårare än så är det inte.

Visa signatur

Imac 27" Retina 5k | 3x Dell P2715Q | Intel i7- 3820 @ 4.3 Ghz | Asus P9X79 DELUXE| G.Skill 24GB | Corsair HX 850W | EVGA GTX 1080 TI SLI | EVGA GTX 460 | Fractal Design Define R4 | Vortex POK3R RGB MX Nature White | W 10 Pro 64-bit | Arch Linux

Permalänk
Medlem

Om du föredrar att spela på ett visst system över det andra så kör på det. Personligen skulle jag aldrig klara av att spela FPS över konsol. Att uppgradera datorn är en värd investering om du föredrar PC-spelande, dessutom är spelen mycket billigare. Du kan tjäna en slant, t.ex. Last Light går för ca halva priset av vad du får betala annars. Gör en lista över för och nackdelar om du inte kan bestämma dig.