Dreamhack Hylla till DHS13 vill ha lite idéer.

Permalänk
Inaktiv

Dreamhack Hylla till DHS13 vill ha lite idéer.

Jag ska göra min Dreamhack hylla till DHS13 jag tar vänligen emot idéer/hjälp skulle uppskattas.
Så här långt har jag kommit i mitt egna huvud. (Klaga inte på bilden tack, här hemsk dålig på Paint/Rita i huvudtaget. Hoppas ni fattar idén i alla fall.)

Man viker benen och sedan viker man den i mitten så blir den rätt enkel att bära med sig.
Så långt har jag kommit i alla fall.

Tack i förväg!

EDIT: Den ska vara för 3st

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon218473:

Jag ska göra min Dreamhack hylla till DHS13 jag tar vänligen emot idéer/hjälp skulle uppskattas.
Så här långt har jag kommit i mitt egna huvud. (Klaga inte på bilden tack, här hemsk dålig på Paint/Rita i huvudtaget. Hoppas ni fattar idén i alla fall.)
http://i.imgur.com/x1YmPtH.png

Man viker benen och sedan viker man den i mitten så blir den rätt enkel att bära med sig.
Så långt har jag kommit i alla fall.

Tack i förväg!

Ska den vara till mer än 1 person?

Permalänk
Skrivet av iSw3de:

Ska den vara till mer än 1 person?

Nej det ska vara till 3 personer.

Visa signatur

I'm dreaming of a technical christmas, just like the ones at webhallen. I'm dreaming of the good christmas, when sweclockers will come byyy.

Permalänk
Skrivet av mahoganygnu:

Nej det ska vara till 3 personer.

ha nån slagga liten mur uppe på hyllan så datorerna inte välter om
ni skakar bordet som
något ben nära mitten för så mkt tyngs på över 2 meter blir för mkt, ser för övrigt bra ut.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av hermanlange:

ha nån slagga liten mur uppe på hyllan så datorerna inte välter om
ni skakar bordet som
något ben nära mitten för så mkt tyngs på över 2 meter blir för mkt, ser för övrigt bra ut.

Ska nog göra något liknande så att datorerna är stabila och inte välter över.