Första gången jag beställer från inet!

Permalänk

Första gången jag beställer från inet!

Hej jag ska nu beställa ny dator från inet men hur vet man att sin order är bekräftad eftersom sidan bara laddas om när jag kilckat på Betala och slutför ditt köp.

Behöver hjälp!:)

Permalänk
Medlem

Ganska säker på att man fick ett mail direkt, är du osäker så ring o fråga om det gick igenom.

Permalänk

Betalade med faktura och efter som jag just har fyllt 18 och har ingen inkomst var jag tvungen att skriva det på min mammas namn!:)

Permalänk
Medlem

Du kan kolla om du fått ett bekräftelseemail, eller så kan du klicka på ditt namn högst upp till höger på Inets sida, och välja "Orderstatus - Här kan du följa dina order". Om den står med där är den "bekräftad". Du får ett SMS eller email när den skickats via posten också.

Permalänk

Tryck på min sida.

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Inaktiv

Jag fick sms

Permalänk
Medlem
Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem

Man skulle ju kunna lyfta luren och ringa inet också eller maila.

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Hedersmedlem

Tråden var helt felplacerad så jag flyttade den åt dig.

*Tråd flyttad*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro