Kan inte joina servers, Duration: 0 min

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ka
Registrerad
Mar 2009

Kan inte joina servers, Duration: 0 min

Hej!

Installerade Dayz på nytt idag efter att inte spelat på ett bra tag. Lät DayzCommander sköta jobbet åt mig. Hursomhellst så kan jag inte joina servers nu. Får upp denna bild efter en stunds laddande (kunde inte screenshota...):

Dold text

Några ideér?

Senaste BETA, senaste Dayz.

Intel Core i7 7700K | MSI GTX 1070 | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Corsair Force 120GB SSD | Achieva Shimian QH-270 27" IPS

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2004
Skrivet av Fyren:

Hej!

Installerade Dayz på nytt idag efter att inte spelat på ett bra tag. Lät DayzCommander sköta jobbet åt mig. Hursomhellst så kan jag inte joina servers nu. Får upp denna bild efter en stunds laddande (kunde inte screenshota...):

Några ideér?

Senaste BETA, senaste Dayz.

har samma problem ja har tankat alla patchar ja hittar men kan inte joina en enda server:S

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ka
Registrerad
Mar 2009
Skrivet av CsPri3st:

har samma problem ja har tankat alla patchar ja hittar men kan inte joina en enda server:S

Lustigt detta. Ominstallerat HELA arma samt dayz och funkar ändå inte...

Intel Core i7 7700K | MSI GTX 1070 | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Corsair Force 120GB SSD | Achieva Shimian QH-270 27" IPS

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2004
Skrivet av Fyren:

Lustigt detta. Ominstallerat HELA arma samt dayz och funkar ändå inte...

http://www.dayzcommander.com/ ska man tydligen ha:)