Permalänk
Medlem
Skrivet av TeknikHemmet:

Nästan fullträff..
Vet inte var det finns äkta VTC4/5 i Australien men är inte frakten överdrivet lång (60 dagar till Sverige) så köp dig VTC4/VTC5 istället. IMR batterier är mycket säkrare än ICR.
Den här laddaren: http://www.fasttech.com/products/1319800 Better be safe than sorry!
Inte testat Vamo V6, men testat Vamo v3 och Vamo v5 och de är väldigt bra. Så V6 kommer du säkert bli jättenöjd med!
Vape on. Vape strong!

De verkar vara ganska slut överallt, finns det några okey substitut?
Hur lång tid tar frakten från fasthech till Sverige?

Skickades från m.sweclockers.com

Edit: hittade på Ebay, från en australienska försäljare, han säger att de är äkta och allt ser bra ut. Priset är 25,80 aud med fri frakt. Är det ett legit pris?

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=271577298560&alt...
Där är länken iaf.

Visa signatur

Hemmabio - LG C7 55", nVidia Shield TV 2017, Onkyo TX-NR656, Dynavoice DF-5, Dynavoice DX-5, Dynavoice DC-5
Server - Dell T20 /w E3-1225v3, 1050 TI 4GB, 24GB RAM, 30TB HDD /w parity + 628GB SSD
Bärbart Retina Macbook Pro 13" Early 2015 [i5, 512GB],Sony Xperia 5 II , MediaPad 5 10,8"

Permalänk
Skrivet av Sweex:

De verkar vara ganska slut överallt, finns det några okey substitut?
Hur lång tid tar frakten från fasthech till Sverige?

Edit: hittade på Ebay, från en australienska försäljare, han säger att de är äkta och allt ser bra ut. Priset är 25,80 aud med fri frakt. Är det ett legit pris?

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=271577298560&alt...
Där är länken iaf.

Verkar ju som säljaren har bra positiv feedback men de ser inte äkta ut på bilden IMO. (Jag kan ju ha fel)
Det finns lite andra också.
Sony VTC3/4/5
LG HE2
Samsung 20/24/25r
(Dessa batterierna rekomenderas av RiP Trippers)
Frakten till Sverige från Fasttech är ungefär 15-20 dagar.

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;14922015']Juice mail!!!

https://imagizer.imageshack.us/v2/1280x788q90/633/cTnLXY.jpg

Spotted Dick n Custard och Monkeyjizz från Vapingking.co.uk

Och 2st Gwar-Jizmoglobin samt en Vanilla Custard från http://www.mtbakervapor.com/

Måste Säga att Monkeyjizz är en av de godaste juicerna jag smakat so far Banan/vanilj helt jävla fantastisk

Spotted dick? Hahaha! Hur smakade den?
Är Custarden bättre hos Mtbakervapor än den är från Yaeliq?

Permalänk

Vapem.... COTTON MAIL!
Japansk organisk bomull sägs vara mycket bättre wick material än vanlig bomull, den är renare, uppbyggd på ett annat sätt och lättare att använda än vanlig organisk bomull.

Permalänk
Proffsmoddare

VAPEMAIIIL igen!!

Rose V2 och Sat 22

Rose V2 var den mest underbara rba jag någonsin testat. Spöar skräpet ur kayfun i luftdrag, ånga och smak

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Skrivet av TeknikHemmet:

Verkar ju som säljaren har bra positiv feedback men de ser inte äkta ut på bilden IMO. (Jag kan ju ha fel)
Det finns lite andra också.
Sony VTC3/4/5
LG HE2
Samsung 20/24/25r
(Dessa batterierna rekomenderas av RiP Trippers)
Frakten till Sverige från Fasttech är ungefär 15-20 dagar.

Hur ska de se ut om de är äkta då? Vad borde jag göra då tycker du?
Vad är ett normalt pris för två sony vtc5?

Hittade på Fasttech, vet inte riktigt hur jag missade det innan.. Aja 19,33 usd är la ett bra pris?
Kan man lita på Fasttech om de säger att de är äkta?

Visa signatur

Hemmabio - LG C7 55", nVidia Shield TV 2017, Onkyo TX-NR656, Dynavoice DF-5, Dynavoice DX-5, Dynavoice DC-5
Server - Dell T20 /w E3-1225v3, 1050 TI 4GB, 24GB RAM, 30TB HDD /w parity + 628GB SSD
Bärbart Retina Macbook Pro 13" Early 2015 [i5, 512GB],Sony Xperia 5 II , MediaPad 5 10,8"

Permalänk
Skrivet av Sweex:

Hur ska de se ut om de är äkta då? Vad borde jag göra då tycker du?
Vad är ett normalt pris för två sony vtc5?

Hittade på Fasttech, vet inte riktigt hur jag missade det innan.. Aja 19,33 usd är la ett bra pris?
Kan man lita på Fasttech om de säger att de är äkta?

109kr på Eciggs.se. Fasttech kan du nog lita på, ja. Har dock aldrig köpt batterier där ifrån. (Pga frakttiden till Sverige)
Är de 19,33 USD för 2st batterier eller 1?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TeknikHemmet:

109kr på Eciggs.se. Fasttech kan du nog lita på, ja. Har dock aldrig köpt batterier där ifrån. (Pga frakttiden till Sverige)
Är de 19,33 USD för 2st batterier eller 1?

För två batterier.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Sweex:

För två batterier.

Då är det ett bra pris. Kolla frakttiden vid utcheckning hur lång tid det tar till Australien bara.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av TeknikHemmet:

Spotted dick? Hahaha! Hur smakade den?
Är Custarden bättre hos Mtbakervapor än den är från Yaeliq?

Custarden från Mtbv var definitivt inte bättre än yaeliqs Yellow Custard v2 Spotted dick är ju ett brittiskt bakverk med vaniljsås svårt att beskriva nån jävla kaka med vaniljsås helt enkelt Gott som fan

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;14923460']Custarden från Mtbv var definitivt inte bättre än yaeliqs Yellow Custard v2 Spotted dick är ju ett brittiskt bakverk med vaniljsås svårt att beskriva nån jävla kaka med vaniljsås helt enkelt Gott som fan

Jasså, det visste jag inte Nice

Permalänk
Medlem

Äntligen hämtat ut mitt packet från slowtech (fasttech) som jag beställde för 150 dar sen.

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk

Har hittat den bästa vapen jag har testat i en RDA nu. Det är faktiskt en 0,9ohm bygge in min stillare. Hade ett 0,3 bygge innan jag bytte till denna. Smaken och molnen är så extremt mycket bättre än allt jag har testat! Blev väldigt förvånad eftersom jag tänkte att lägre var alltid bättre i RDA.

Permalänk
Proffsmoddare

Såja då har man byggt en Genesis atty med mesh för första gången och jag måste säga att Sat22 levererar helt galet bra

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har en Zen Genesis tank hemma... sjukt smutt helt klart och jävligt simpelt att bygga med mesh bra smak som fan med

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av nidas:

Har en Zen Genesis tank hemma... sjukt smutt helt klart och jävligt simpelt att bygga med mesh bra smak som fan med

ENda problemet med Sat22 jag hade var det löjligt tighta luftdraget men det fixades snabbt så nu har jag 1st 1mm och 1st 1,5 istället för de två 0,8 som satt där från början

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;14925754']ENda problemet med Sat22 jag hade var det löjligt tighta luftdraget men det fixades snabbt så nu har jag 1st 1mm och 1st 1,5 istället för de två 0,8 som satt där från början

Zen tanken är så luftig att det är löjligt så det är klart trevligt

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Då var det på väg lite grejer!
Från Fasttech blev det;
Äkta Nautilus, den stora, med fem extra coils
Nitcore laddare
Vamo v6, rostfri (kopia)
80 usd ink frakt (6-14 dagar)

Sen från Ebay;
2 sony vtc5 18650
25,80 aud ink frakt

Nu ska jag bara hitta bra ejuice.. Lagen här är lite knäpp. Man får inte sälja, distribuera eller importera nikotinhaltiga ejuicer. Men man får som privatperson importera upp till 3 månaders förbrukning per gång. De ger dock inga siffror på hur mkt detta skulle innebära..

Vapor vapes säljer smaklös 100% pg, 36mg 250ml för 17 usd, som jag tänkte blanda med dubbelsmak 100% VG från en snubbe här nere som ska vara bra. Men frågan är om jag går importera så mkt?
50ml från Vapor vapes kostar 11 och frakten hit blir 25 usd så vill gärna köpa på mig lite grann..

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Sweex:

Då var det på väg lite grejer!
Från Fasttech blev det;
Äkta Nautilus, den stora, med fem extra coils
Nitcore laddare
Vamo v6, rostfri (kopia)
80 usd ink frakt (6-14 dagar)

Sen från Ebay;
2 sony vtc5 18650
25,80 aud ink frakt

Nu ska jag bara hitta bra ejuice.. Lagen här är lite knäpp. Man får inte sälja, distribuera eller importera nikotinhaltiga ejuicer. Men man får som privatperson importera upp till 3 månaders förbrukning per gång. De ger dock inga siffror på hur mkt detta skulle innebära..

Vapor vapes säljer smaklös 100% pg, 36mg 250ml för 17 usd, som jag tänkte blanda med dubbelsmak 100% VG från en snubbe här nere som ska vara bra. Men frågan är om jag går importera så mkt?
50ml från Vapor vapes kostar 11 och frakten hit blir 25 usd så vill gärna köpa på mig lite grann..

får du ditt paket från fasttech på 6-14 så är jag imponerad Dock är det väl inte så långt.

Jag tänkte åka upp till göteborg idag och undar om ni vet något stället som säljer helt okej juice? Min zamplebox kommer nästa vecka och min juice börjar ta slut nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackjack:

får du ditt paket från fasttech på 6-14 så är jag imponerad Dock är det väl inte så långt.

Jag tänkte åka upp till göteborg idag och undar om ni vet något stället som säljer helt okej juice? Min zamplebox kommer nästa vecka och min juice börjar ta slut nu

Beställde lite juice också, från vapor vapes (smaklös pg och smaklös pg med 36mg nikotin) samt lite roliga smaker från juice whore!

Betalde 2,5 usd för frakten så vi får väl se! men det ska nog gå

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Blackjack:

Jag testade Yellow custard v2, morning vape, cheese cake och någon caramel smak. Ända som jag faktiskt vapade var morning vape.

Dom skulle jag kunna testa!

EDIT: Zeus juice hemsida var ju inte den bästa/snyggaste

Kanske kan vara värt att köpa deras sample pack då? Alla deras Zeus juicer för 25 dollar.

De har uppdaterat hemsidan på Zeusejuice btw!
http://www.zeusejuice.com/

Permalänk
Medlem

Har lite problem med min Clearomizer.
Under den senaste tiden har jag använt mig av Mini Protank X10 2ML. Den första jag köpte fungerat galant i ungefär en och en halv månad, och hade inte svårigheter alls med. Men den jag köpte förra veckan har redan lagt av. Det kommer inte ut något alls ur den. Batteriet kortsluts inte, så det är inte heller något läckage i tanken. Jag håller in knappen, allting som vanligt så lyser batteriet, men det kommer inte ut någon ånga ändå. Har haft det här problemet en gång innan förrut också, men hittade aldrig en lösning. Har precis köpt den för kanske 4-5 dagar sedan och är inte jättesugen på att beställa en ny. Någon som stött på ett liknande problem och hittat en lösning?

Visa signatur

Datorkomponenter || Corsair Carbide 200R || i5 4670k @stock || MSI B85M-E45 || HD7850 2GB || 8 GB RAM 1600 MHz || 1TB WD || Corsair CX 750M ||
Tangentbord & Mus || Razer Blackwidow Ultimate 2014 || Razer Taipan ||

Permalänk
Skrivet av TeknikHemmet:

De har uppdaterat hemsidan på Zeusejuice btw!
http://www.zeusejuice.com/

Haha, jag såg det igår! Riktigt bra, nu kan man faktiskt använda sidan Har förresten en 20% rabattkod där om du eller någon annan vill ha det.

Skrivet av Conglo:

Har lite problem med min Clearomizer.
Under den senaste tiden har jag använt mig av Mini Protank X10 2ML. Den första jag köpte fungerat galant i ungefär en och en halv månad, och hade inte svårigheter alls med. Men den jag köpte förra veckan har redan lagt av. Det kommer inte ut något alls ur den. Batteriet kortsluts inte, så det är inte heller något läckage i tanken. Jag håller in knappen, allting som vanligt så lyser batteriet, men det kommer inte ut någon ånga ändå. Har haft det här problemet en gång innan förrut också, men hittade aldrig en lösning. Har precis köpt den för kanske 4-5 dagar sedan och är inte jättesugen på att beställa en ny. Någon som stött på ett liknande problem och hittat en lösning?

Kolla om din förbrännare/coil har kontakt med batteriet? Hade detta problem med ett par protanks. Fick ta en liten spetstång och dra ut coiln underfrån lite.
http://ecig1.us/images/uploads/coil.jpg lite så men kanske inte så extremt långt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackjack:

Haha, jag såg det igår! Riktigt bra, nu kan man faktiskt använda sidan Har förresten en 20% rabattkod där om du eller någon annan vill ha det.

Kolla om din förbrännare/coil har kontakt med batteriet? Hade detta problem med ett par protanks. Fick ta en liten spetstång och dra ut coiln underfrån lite.
http://ecig1.us/images/uploads/coil.jpg lite så men kanske inte så extremt långt

Prövade din metod! Men även fast jag drar ut den så som på bilden, så knuffas den in igen när jag kopplar den med batteriet :/

Visa signatur

Datorkomponenter || Corsair Carbide 200R || i5 4670k @stock || MSI B85M-E45 || HD7850 2GB || 8 GB RAM 1600 MHz || 1TB WD || Corsair CX 750M ||
Tangentbord & Mus || Razer Blackwidow Ultimate 2014 || Razer Taipan ||

Permalänk
Medlem

Vapemail!

Fick mina nikotinfria juicer idag från juice whore! De luktar verkligen magiskt, synd att jag inte har ngt att testa dem i
De är alla så kallade doubles så de ska blandas 50/50 med pg eller vg med eller utan nikotin. Köpte 100% vg och 100% pg smaklös så det blir 50/50 pg vg.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Conglo:

Prövade din metod! Men även fast jag drar ut den så som på bilden, så knuffas den in igen när jag kopplar den med batteriet :/

Antar att du har testat att byta coil för att se om det hjälper? Annars testa med bara basen, alltså bara basen och din coil på ditt batteriet och se om det händer nåt alls? Jag trycker det verkar som det är dålig kontakt med batteriet :/

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTQ2VHs1...

Permalänk
Skrivet av Blackjack:

Hade varit trevligt, skicka den i PM

Permalänk

Lite vapemail från Yaeliq Än så länge har jag bara hunnit att smaka på Yellow Custard. DAAAMN! ASGOD! Får nog låta den steepas in lite.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Skrivet av safarisoya:

Lite vapemail från Yaeliq Än så länge har jag bara hunnit att smaka på Yellow Custard. DAAAMN! ASGOD! Får nog låta den steepas in lite.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34....

Ja, när du väl har steepat din Yellow Custard i några veckor så kommer färgen att ändras, min är mycket mörkare, liknar nästan din morning vape Dina juicer kommer även smaka ännu bättre. (Du kan ju fortsätta använda de även fast de steepar dock)

Permalänk
Proffsmoddare

Lite nya tillskott i vapesamlingen

Squape Reloaded RTA
Vulcan och Magma RDA

3st underbara prylar

Visa signatur