Permalänk

Inga inlägg på nästan ett år.
Flera uppdateringar har kommit sen sist. Det är dags att damma av era flygplan igen.

Permalänk

Tyckte aldrig att swec spelade så mycke WT så jag har alltid hängt med andra claner i WT (TAW för närvarande). Men testa patchen igår och stötte inte på några buggar denna gången iaf.

Permalänk
Skrivet av muxiphobia:

Inga inlägg på nästan ett år.
Flera uppdateringar har kommit sen sist. Det är dags att damma av era flygplan igen.

Skrivet av swetrekki:

Tyckte aldrig att swec spelade så mycke WT så jag har alltid hängt med andra claner i WT (TAW för närvarande). Men testa patchen igår och stötte inte på några buggar denna gången iaf.

Bara att skicka PM om ni vill köra. Jag har ständigt brist på folk att köra squadron med är skönt att slippa tala engelska.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Nån som vill farma lite Assualt Air Arcade? 5.0 Eller alla är upptagna med att farma A-10:an?

Permalänk
Medlem

Skickat en request om att joina squaden, har någon admin möjlighet att godkänna mig "SWECommander"

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

Dom av er som fortfarande lirar vad spelas mest Air, Ground eller Naval ?

Visa signatur
Permalänk

Är ganska jobbigt att spela nu när chat är avstängd. Borde de inte enkelt kunna implementera något filter i chat så att den kan vara aktiv men fri från ukraina bråk (som jag antar är anledningen till avstängningen av chatten)

Skrivet av mrazster:

Dom av er som fortfarande lirar vad spelas mest Air, Ground eller Naval ?

Personligen kör jag mest ground rb. Tror även det är det läget som körs av flest.

Folk har börjat köra med Ryzka Z dekaler på sina tanks nu. Konstigt att det är okej men Chat kan de inte acceptera.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Är det fortfarande några aktiva här? Vill hitta folk att spela med

Visa signatur

Fractal Design R4 | Ryzen 5 2600 | Arctic Freezer 34 eSports DUO | HyperX Savage 16GB 2400Mhz | MSI Tomahawk B450 max | AMD Radeon RX 6700XT | Evga SuperNova 750w | Samsung SSD 840 EVO 250GB | Kingston SSD 960GB | Logitech G27 Steering Wheel

Permalänk
Skrivet av Aazor:

Är det fortfarande några aktiva här? Vill hitta folk att spela med

Jag spelar fortfarande ofta.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Jag letar efter någon att spela med Mest arcade flyg eller tanks

Visa signatur

SSD 970 EVO 500GB, Samsung 850 evo, MODERKORT Asus x370 Prime Pro CPU Ryzen 7 3700x RAM Corsair 16GB 3200Mhz GRAFIKKORTRTX 2080 Kylning Be Quiet Pure Rock Chassi Fractal Design Define R5 Nättagregat Corsair 1000 W|