Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Aug 2010

CS:GO Fragmovie

Tjena!

Detta är min första CS:GO Frag movie med helt okej frags enligt mig. Titta gärna och kommentera eller gilla videon, tack!

*bort*

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Någonstans
Registrerad
Okt 2003

Ledsen att säga, men höll på att somna efter en minut in eller så :(.

i7 2700k @ 4.5GHz | MSI Z77A-GD65 | 16GB 1600MHz | ASUS GTX 1060 3GB DUAL OC | Samsung 850 EVO 500GB | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrtälje
Registrerad
Dec 2012

Väldigt bra video, Vilket program använde du för att redigera videon?

i7 4960x på 4.6 GHZ| asus x79-deluxe| corsair h100i v2| MSI 1070 8 GIG OC| 16 GIG ram| 700W be quite!| define s.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Aug 2010
Skrivet av matte56:

Ledsen att säga, men höll på att somna efter en minut in eller så :(.

Tråkigt att höra :/ Kassa frags, dåligt redigerat eller kass musik till?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Aug 2010
Skrivet av adillboy:

Väldigt bra video, Vilket program använde du för att redigera videon?

Tack så mycket! Jag använder Sony Vegas 12, ett bra program att använda då jag är nybörjare!

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Feb 2013

Bra redigerat verkligen! men vissa frags var ju motståndet alldelles för low

Mina prylar: Ipad,MacBook pro,Iphone,ipod. Android dynga vill ingen ha.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Någonstans
Registrerad
Okt 2003
Skrivet av DesertFuneral:

Tråkigt att höra :/ Kassa frags, dåligt redigerat eller kass musik till?

En bra fragfilm enligt mig gör att man faktiskt vill hoppa in i spelet och spela. Tror att problemet var motståndet d.v.s inget intressant att kolla på :).

i7 2700k @ 4.5GHz | MSI Z77A-GD65 | 16GB 1600MHz | ASUS GTX 1060 3GB DUAL OC | Samsung 850 EVO 500GB | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
borås
Registrerad
Nov 2012

fett jävla ace du fick i mitt port men inga high skillade du möter precis men annars helt ok video

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Aug 2010
Skrivet av icuis:

fett jävla ace du fick i mitt port men inga high skillade du möter precis men annars helt ok video

Yeah, det var en skön känsla när jag fick det acet Särskilt när de andra i micen skrek en massa
Mjo...ligger på rank: Gold Nova III, men jobbar mig uppåt!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2011

Tråkiga kills, sånt händer ju varje game och inge vidare bra motstånd. Men tittade ändå igenom hela filmen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2007

För att vara en första fragvideo så har du väl ändå gjort ett bra jobb. Det som kan förbättras mest är fragsen, oftast vill man ju se headshots eller galna situationer där det plockas flera personer i rad, men det var vissa frags i videon som kändes rätt "standard", dvs en AK-spray där det mesta missar, men det blir en frag till slut, t.ex.

the streets, YO

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2010

schysst video

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011

Det var ju inte direkt några frags värda att göra en film över.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Mar 2011
Skrivet av Thailandur:

Det var ju inte direkt några frags värda att göra en film över.

Måste hålla med här.

Inget fel på musiken och på redigeringen i sig dock. Kan alltid bli bättre, men inte dåligt gjort. Försök få några "coolare" frags bara

|Define XL | AX850W | P8P67 EVO | 2600K | NH-C14 | GTX 980 | Vengeance 2x4GB | 520 240 GB + VelociRaptor 160gb+ F1 1TB + Green 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Essence STX | DT880 PRO @ 250 ohm + Modmic V4| MK-85 Pro (Brown)|5K Laser|

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Apr 2009

*Tråd låst*

Tyvärr är diskussionsunderlaget (sett till hela forumets population) för lågt gentemot reklamvärdet med dessa trådar, därför låses tråden.