Perfekt, jag som letade efter något att spela.
lite mindre än ett år, runt 1500 online på peak times( var mer innan sommaren)
Hur länge har servern varit uppe? är befolkningen stor ?
Ostfrallan jag såg dig!
<--- Akarim
Ja bara vanilla raser
Har nu gjort en undead mage vid namn: Ostfrallan så inva mig gärna och hoppas verkligen att vi blir många i guildet
Varit gnäll på forumet att en lock står i Xroads och släpper ut sin infernal o dödar sina egna hordevänner. Så bered er på att stryka med en del när ni kommer dit
Kan man bara spela vanilla raser?
Funderar på köra en undead sm ruin lock
Håller på att tanka clienten nu! Skulle bli riktigt kul om vi kan få ihop ett gäng.
Haha håller med till viss del men när man tänker efter är farmandet en stor del av pven o de man saknar för de ökar glädjen när man får något/når sitt mål! gryyyyymt sugen på detta men måste köpa ny dator först
Skickades från m.sweclockers.com
Tyckte han sa så i videon, men nu provade jag logga in. Gick bra de
Molgan - UD Priest
Man behöver väll inget confirmation mail?
Nice ratio!
Mm, men patchordningen påverkar vilka bug fixes som är släppta. T.ex. så tog det ett bra tag innan Blizzard fixade bugen i Vanish rank 2 eller boostade Devouring Plague.
Usch, vad mitt gamla WoW-itch väcktes till liv nu... Borde verkligen inte, men det var ju så sjukt roligt i vanilla. Förutom allt Scholo- och Strat-farmande. Dör lite inombords vid blotta tanken på att göra om det igen.
tomt =/
kolla skräpposten
Tar det lång tid å få "confirmation mailet" ?
Väntat 5min nu =/
OOOtålig :>
Utvald - Tauren Druid
Jag börja levla en troll hunter lite smått, Geffel heter den
En till efterbliven fråga. måste man ha WoW. ( aka subba varje månad ) eller ere bara tut å kör?
La ner WoW för hundra år sen.
Ingen betalning eller så. Kolla i videoklippet i första posten i tråden så ser du hur du ska göra för att ansluta till servern
Helt gratis på denna server, ingen subscription, bara att tuta och köra.
Hahah det var du som ville ha hjälp förut alltså Träffar redan folk från SweC
Kaliseris, Undead Mage.
Har nu börjat levela en Tauren Druid, Zharli heter den dra iväg en guild invite när det är dags för sånt ^^
Heter Klorofyll, Orc Warrior
Så heter Pinknoob, Tauren warrior adda gärna mig till guildet
Jag kommer joina som shaman,hunter eller warlock inom snar framtid, med stream o bra pvp o pve erfarenhet! stort tack till TS som tog med mitt streaming tips i trådstarten!
Skickades från m.sweclockers.com
Manze - Undead Mage
Sådär, nu är vi Online!
Nu behöver vi signs! om alla kan göra en orc och bara signa Charten om ca 5-10 minuter. (bara för att få signsen lätt, sedan loggar ni över till de karaktärerna ni vill Köra på så får ni en invite!)
Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."