egalaxy? är dom ok?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Dec 2012

egalaxy? är dom ok?

nu till sommaren då man ska köpa en gopro så har jag bestämt mig för en gopro hero 3 silver
den billigaste var då ifrån egalaxy, går dom att köpa ifrån eller lurar dom en eller är dom ok?
är ju fattig student

Skickades från m.sweclockers.com

SÖKER: i5 3570k / 4670k och ASUS P8Z77-I DELUXE / ASUS Z87I-PRO
Command center: fx 8320 4,7ghz,SABERTOOTH 990FX R2.0, 16gb corsair vengance, GTX 760 asus DCU2, 2 WD caviar 300gb, WD Raptor 150gb, Samsung 840 evo 120gb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av zZerf:

nu till sommaren då man ska köpa en gopro så har jag bestämt mig för en gopro hero 3 silver
den billigaste var då ifrån egalaxy, går dom att köpa ifrån eller lurar dom en eller är dom ok?
är ju fattig student

Provat studentrabatten på Dustin home innan du postade detta?

[QUOTE=Dustin home]

• Studentrabatt på hela vårt sortiment*

• Unika studenterbjudanden

• Alltid fraktfri leverans på ordrar över 500:- (gäller ej hempaket eller frakt på pall).

* Studentrabatten gäller hela vårt sortiment, men beroende på prissättning så kan studentrabatten variera och det kan förekomma produkter där det inte är möjligt med ytterligare studentrabatt.[/QUOTE]

Även om den kostar runt 2990 kr hos Dustin home så kanske du kan få lite rabatt på produkten. Observera att eGalaxy är i Danmark, dvs det kommer fraktavgifter + valutakurskostnader då det är i danska kronor och inte svenska som det står på deras hemsida.

Canon 6D • Canon EF 50/1.4 USM • Canon EF 85/1.8 USM • Canon EF 200/2.8 L II USM • Samyang 14/2.8 ED AS IF UMC • Samyang 24/1.4 ED AS UMC • Triopo C-158 • Triopo MX-1327 • iOptron SkyTracker V2
FlickrFacebook

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Dec 2012
Skrivet av HCOC:

Provat studentrabatten på Dustin home innan du postade detta?

Även om den kostar runt 2990 kr hos Dustin home så kanske du kan få lite rabatt på produkten. Observera att eGalaxy är i Danmark, dvs det kommer fraktavgifter + valutakurskostnader då det är i danska kronor och inte svenska som det står på deras hemsida.

jaha, ok aa det får bli ett svenskt bolag då
nej har inte testat med student rabbaten får göra det då man kommer hem
tack för hjälpen!

SÖKER: i5 3570k / 4670k och ASUS P8Z77-I DELUXE / ASUS Z87I-PRO
Command center: fx 8320 4,7ghz,SABERTOOTH 990FX R2.0, 16gb corsair vengance, GTX 760 asus DCU2, 2 WD caviar 300gb, WD Raptor 150gb, Samsung 840 evo 120gb