Permalänk

Hjälp med ipad.

Jag har gjort ett hemmanätverk nu, jag undrar om det går att ansluta ipaden till nätverket i så fall hur.

Tacksam för svar, Med vänlig hälsning, Hugo

Permalänk
Medlem

Har du möjlighet att ansluta enheter trådlöst, wifi?
Isf går du in på inställningarna i ipaden, sedan WIFI, där inne bör du hitta ditt nätverk. Anslut och skriv in lösenord om det behövs.

Visa signatur

Chassi: Parvum S2.0 CPU: I7 3770k @4.6 GHz Watercooled RAM: Corsair LP 16 GB 1600 MHz GPU:ASUS GTX 980 Ti @1.3 GHz Moderkort: ASUS Maxiumus V Gene PSU: Corsair RM750 Lagring: Samsung 840 EVO 250GB + 850 EVO 250GB Ljudkort: Asus Xonar U7

Kringutrustning: Logitech G402, Logitech UltraX, Logitech G35, BenQ XL2430T

Permalänk
Skrivet av Arvidbergstedt:

Har du möjlighet att ansluta enheter trådlöst, wifi?
Isf går du in på inställningarna i ipaden, sedan WIFI, där inne bör du hitta ditt nätverk. Anslut och skriv in lösenord om det behövs.

Jag kan ansluta till vårt modem och surfa på internet men jag vill ansluta till mitt hemmanätverk.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av hugotrygg:

Jag kan ansluta till vårt modem och surfa på internet men jag vill ansluta till mitt hemmanätverk.

Vad vill du kunna göra på detta "hemmanätverk"?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Vad är ditt hemmanätverk?

Permalänk

Antar att han vill dela filer och streama... Har inget erfarenhet av app store tyvärr, men det finns appar dom här sådant. Iaf på Android