Hjälp med Youtube HTML5-Videospelare!

Permalänk
Medlem

Hjälp med Youtube HTML5-Videospelare!

Hej, jag tillhör dom som upplever Youtube långsamt och jag fick tips att använda HTML5.

Som sagt jag har den nu och jag märkte av en enorm förbättring i buffringen men en sak stör mig totalt!

Det är att Youtube eller vi säger så här! Jag måste varenda gång höger klicka på klippet i filmrutan och kolla så att den inte kör Adobe Flash Player vilket den gör ibland och ibland kör den HTML5 men jag vill bara att den kör HTML5.

Hjälp skulle uppskattas. :/

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch | PlayStation 5 +PS4 Pro | Xbox Series X + One X
Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Går inte eftersom Google inte konverterat alla videos ännu och är fortfarande i processen.

D.v.s. Är alla videos inte kompatibla med HTML5 "mode"

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk

Kör du Chrome som webbläsare? Installera isåfall detta plugin, https://chrome.google.com/webstore/detail/html5-video-for-you...

Det kommer tvinga alla klipp på Youtube att spelas upp som HTML5.