På jakt efter ett äldre spel

Permalänk
Medlem

På jakt efter ett äldre spel

Hej

Är det någon som vet var man kan hitta lite äldre spel, ny förpackning är ett plus men begangnatmarknad går precis lika bra. Det spel jag söker efter är Falcon 4, jag har kollat på sidor i FAQ:en rekommenderar men jag hittar det inte där.

Visa signatur

Tidigare medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tack för tippset, jag är dock lite tveksam till att betala $35 i frakt för ett spel som kostar $18,95

Visa signatur

Tidigare medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare

Permalänk
Medlem

Ickx, hur mycket är du villig att betala för enbart falcon 4.0 ?
Jag har nu själv beställt falcon 4.0 och Jane's F/a-18 från www.SoftwareExpress.se. Gick på 786 totalt med frakt och allt.
Falcon 4.0 gick där för 279 kr. Vilket jag själv anser vara inom en rimligt pris för ett sådant gammalt spel
Nu får jag se om de dyker upp hos mig inom denna vecka. Jag har aldrig beställt från Software Express online, men besökt deras butik o sthlm och köpt lite grejer därifrån

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem

Jahapp, jag som trodde de hade spel som var i lager, med tanke på att det var inga som helst status eller nått. Fick mejl att de inte hade dessa på lager och de inte kommer komma igen. Vilket gör mig lite sur, varför anställer de inte en som fixar vad som finns och inte
Och jag borde ha förstått att nått va mysko med deras svenska sida, med engelsk shopping system.
Aja, inget att göra åt detta, FAN.
Jag som ville verkligen ha falcon 4.0 och janes F/A-18

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk

Det verkar inte gå att köpa i Sverige längre. :-/

Permalänk

villka spel söker du?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fredrik23
villka spel söker du?

Har du läst första inlägget?

Visa signatur

It´s Sony or nothing