Nån som köpt från Coolshop?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karleby
Registrerad
Jun 2012

Nån som köpt från Coolshop?

Tjenis! Blir en GoPro 3 BE nu för konfirmations pengarna, och vid Coolshop är den överlägset billigast. Så är det nån som köpt därifrån som kan säga om de är värda att lita på? Vet att 3 kompisar köpt spel ganska smärtfritt därifrån, men spel är ganska billiga jämfört med en GoPro Såvida inte nån kan tipsa om en skitbillig butik dr köpt en ifrån förstås.

/J

Skickades från m.sweclockers.com

Feministers ideologi bottnar i att män är svin och kvinnor ska vara lika bra

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av TheFlyingFin:

Tjenis! Blir en GoPro 3 BE nu för konfirmations pengarna, och vid Coolshop är den överlägset billigast. Så är det nån som köpt därifrån som kan säga om de är värda att lita på? Vet att 3 kompisar köpt spel ganska smärtfritt därifrån, men spel är ganska billiga jämfört med en GoPro Såvida inte nån kan tipsa om en skitbillig butik dr köpt en ifrån förstås.

/J

Hur överlägset billigt är det? För det jag hittar så är dom dyrare än många andra.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1457108

https://www.spelbutiken.se/catalog/product/80253-gopro-hero-3...

>> Citera mig för att få svar <<

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Mar 2013

Betala med postförskott så har du en enkel försäkring att dom skickar, visst du kan bli blåst, men inte lika stor chans som med förskottsbetalning.

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Årsta, Stockholm
Registrerad
Jan 2003

Jag blir vidareskickad till spelbutiken.se och där har jag handlat ifrån utan problem.

Men CDON erbjuder samma produkt 100:- billigare inkl frakt.
Samt att CDON Har den i lager.

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karleby
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av oobum:

Jag blir vidareskickad till spelbutiken.se och där har jag handlat ifrån utan problem.

Men CDON erbjuder samma produkt 100:- billigare inkl frakt.
Samt att CDON Har den i lager.

var inte tydlig nog :P. Är Finne så, beställer helst från Finland, CDON skulle jag ju få Swec rabatt i sverige men inte finska CDON. Använde Vertaa.fi som är ungefär prisjakt i Fin. Köper gärna från CDON om det är billigare Desto fortare den anländer desto bättre, vill ut o filma direkt

Feministers ideologi bottnar i att män är svin och kvinnor ska vara lika bra

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av TheFlyingFin:

var inte tydlig nog :P. Är Finne så, beställer helst från Finland, CDON skulle jag ju få Swec rabatt i sverige men inte finska CDON. Använde Vertaa.fi som är ungefär prisjakt i Fin. Köper gärna från CDON om det är billigare Desto fortare den anländer desto bättre, vill ut o filma direkt

Många av våra svenska ÅF fraktar till resten av Skandinavien med och inte bara inom Sverige. Visst, det kanske kostar 150 kr med frakt, men det är ta mig värt pengarna om det ändå ligger långt under de priser som det finns i Finland.

Canon 6D • Canon EF 50/1.4 USM • Canon EF 85/1.8 USM • Canon EF 200/2.8 L II USM • Samyang 14/2.8 ED AS IF UMC • Samyang 24/1.4 ED AS UMC • Triopo C-158 • Triopo MX-1327 • iOptron SkyTracker V2
FlickrFacebook

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av moonblase:

Betala med postförskott så har du en enkel försäkring att dom skickar, visst du kan bli blåst, men inte lika stor chans som med förskottsbetalning.

Ännu bättre: Faktura

Att mäta datorns temperatur vid idle är ungefär lika värdefullt som att mäta frysens temperatur vid avfrostning.

Sitter just nu med en snoröverklockad i5 och ett nytt 1080.