Permalänk
Medlem

Rise of The triad

Tjena, inte sett någon tråd om detta spel än. Inte kan väl alla gamlingar som spelat rott missat att det släpps en uppföljare i slutet på månaden?

Bokar man det får man även original spelen plus Blake spelen med

Så, någon som kommer köpa/spela detta spel?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Medlem
Skrivet av palusa:

Tjena, inte sett någon tråd om detta spel än. Inte kan väl alla gamlingar som spelat rott missat att det släpps en uppföljare i slutet på månaden?

Bokar man det får man även original spelen plus Blake spelen med

Så, någon som kommer köpa/spela detta spel?

Skickades från m.sweclockers.com

Är grymt sugen, gick loss på ca 7 pund på Greenmangaming sist jag kollade. Man blev ju mer än lite sugen, det måste jag erkänna.

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk
Medlem

Har köpt det på greenman.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eltarion:

Är grymt sugen, gick loss på ca 7 pund på Greenmangaming sist jag kollade. Man blev ju mer än lite sugen, det måste jag erkänna.

Är ju ett måste. Kult spel! Köpte mitt på steam, gick väl på 120 kr något sådant. Lätt värt det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Medlem
Skrivet av palusa:

Är ju ett måste. Kult spel! Köpte mitt på steam, gick väl på 120 kr något sådant. Lätt värt det

Skickades från m.sweclockers.com

Blev en order iaf! Blev 7 Pund 50 Pence. Kunde inte låta bli, älskade det gamla.

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk

Själv blev jag lite illamående av att se trailern. Tror det beror på att jag spelade det extremt mycket nån gång när jag var liten, sjuk i influensa och hade hög feber. Jäklar vilka drömmar man hade om nätterna då.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 900d PSU: Seasonic Prime Titanium 850W Moderkort: ASUS Maximus VIII Formula CPU: i7-6700k @4.8Ghz Kylning: Custom vattenkylning på CPU och grafikkort Ram: Corsair Vengeance 3000MHz 2x8GB GPU: Asus Strix 1080Ti OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eltarion:

Blev en order iaf! Blev 7 Pund 50 Pence. Kunde inte låta bli, älskade det gamla.

Fick du med dom gamla? Och 2st Blake spel med?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Medlem
Skrivet av palusa:

Fick du med dom gamla? Och 2st Blake spel med?

Skickades från m.sweclockers.com

Yep! Ingick The Apogee Throwback Pack!

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eltarion:

Yep! Ingick The Apogee Throwback Pack!

Blev rätt lagom pixligt på en 27" skärm dock.. Knappt spelbart

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Medlem

Det blir ett garanterat köp för min del iaf

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Skrivet av palusa:

Blev rätt lagom pixligt på en 27" skärm dock.. Knappt spelbart

Skickades från m.sweclockers.com

Får ta och testa det lite senare, spelar lite BF3 med några polare för tillfället

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk
Medlem

På onsdag släpps spelet.. någon som är taggad? Ser faktiskt fram emot det och gjort sen dom sa att det skulle komma..

Återstår väl att se om det blir nått att ha..

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Medlem

Jag är taggad Spelade ROTT på 90-talet och gillade det skarpt. Kul koncept med många olika rocket launchers, snabb run speed och farliga fällor överallt. Det finns även en Total conversion till Zdoom ute gratis på nätet, som känns nästan precis som gamla ROTT förutom att banorna inte längre enbart utgörs av kvadratformade block (alltså Doom-style, till skillnad från ROTT som körde samma uppbyggnad på banorna som Wolfenstein 3D). Ganska coolt ändå vad man kunde åstadkomma med en modifierad Wolfenstein 3D-motor i ROTT. Spelet kändes aldrig platt eller enformigt i designen trots att man vid det laget hade spelat Doom och andra FPS.

Jag är lätt på om någon vill spela multiplayer i nya ROTT sen

Permalänk
Medlem

Undrar när dom låster upp det? Midnatt? För än har inte jag tillgång till det..

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Medlem

nvm, gjorde en vpn uppkoppling till UK och spelet är upplåst

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk

Är det bara jag eller känns det som världens mouse acceleration, och att golvet är is? Glider runt och viftar som fan. Verkligen konstig känsla i detta spelet, känns inte alls som man har någon kontroll över vad man gör...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av palusa:

Undrar när dom låster upp det? Midnatt? För än har inte jag tillgång till det..

Nu finns det i alla fall.

Permalänk
Medlem

Haha även om jag är ett ROTT fan måste jag säga att det här spelet känns lite B, det är Postal 2 grafikmässigt och AI:n är retarderad väldigt ofta. Då och då står grupper av fiender och bara glor på mig, vid andra tillfällen blir jag sprängd av en raket från en fiende man inte kan se. Precis som någon nämnde så känns det som man springer på IS, så var det inte alls i originalspelet även om man sprang fort där hela tiden. Jag ska inte klanka ner på spelet för mycket, det är ändå så pass billigt och jag har bara börjat med det, men än så länge känns det inte som något Half-life 2 kvalitetsmässigt, om man ska säga det på ett trevligt sätt