Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Skrivet av trisse23:

Tack för tipsen men för tillfället är det lite ebb i kassan + att fläktkontrollern är borta och har nu r4:ans då jag fick den på posten. Nipplarna är samma modell kanske kameran som fuckar ur det? + jag har köpt radiatorerna + pump osv begagnat så fick med nipplarna ska nog byta upp mig till 16nipplar osv. Ev om jag kan få igång mitt gamla asus mobo så ska vi få fart på bygget.

Dock är mitt msi x79 65 helt urfuckat .... Code FF dvs ingen postpå ena. Det andra luktar det bränt i ram minnes porten..... + vägrar posta eller något

sitter 8 pins kontakten i?

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av NJB Mods:

sitter 8 pins kontakten i?

Eh debug panel funkar inte utan cpu och 8pin så har mailat runt massa nu )

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Skrivet av trisse23:

Eh debug panel funkar inte utan cpu och 8pin så har mailat runt massa nu )

jaha, lycka till iaf hoppas allt löser sig

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av NJB Mods:

jaha, lycka till iaf hoppas allt löser sig

Hehe jao blir ju RMA då jag hade det ena inne på RMA och då funkade det för webhallen men nu när jag testade så ger den CRMOs_alarm och min psu funka i min nuvarande dator som jag använder.

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk

Oj vilken röra :s ändra om så att vattenkylningen går från ena kortet till det andra, ett tips!

Ser fram emot ett sleevat agg också!

Visa signatur

Wood Computer Case, ett datorchassi gjort från grunden i trä syns här .