IT-Shoppen: Hur funkar deras sortiment?

Permalänk
Medlem

IT-Shoppen: Hur funkar deras sortiment?

Tjena!

Jag var nyss inne och kollade på ett Sapphire Radeon 7970 ref.design och fann flera stycken likadana, men med olika priser jag förstår inte hur deras sida funkar, för det där är enligt mig konstigt. Det finns allt från ungefär 3100kr-3600kr.

http://www.it-shoppen-butik.se/Shop/Page/Art/pgArtList.php?sS...

Skulle uppskatta hjälp!
Mvh, Alexander

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Om du läser lite mer noggrant så ser du att det följer med olika grejer som t.ex. kablar och adaptrar, vilket givetvis drar upp priset. Så det är samma kort, fast med olika tillbehör, med undantag av 7970 GHz då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chamezz:

Om du läser lite mer noggrant så ser du att det följer med olika grejer som t.ex. kablar och adaptrar, vilket givetvis drar upp priset. Så det är samma kort, fast med olika tillbehör, med undantag av 7970 GHz då.

Tack båda!
Jag hittade först inte den frågan angående deras sortiment. Skummade nog igenom för fort Men då vet jag, åter igen, tack!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!