Är denna sidan legit?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
127,0,
Registrerad
Aug 2009

Är denna sidan legit?

Tjena min kompis visade en hemsida idag som jag tycker verkar Väldigt skum, http://se.ioffer.com/ heter den och verkar va kinesiskt. Har googlat lite och många har beställa kläder och sådant och fått det men verkar ändå skumt då jag kollade på hörlurar såsom pioneer HDJ 2000 och ett dj Set men verkade för bra för att vara sant

Någon som handlat här? är mest nyfiken om det är en legit hemsida

Citera för svar!

Min Soundcloud

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011

Den formligen skriker bluff.
Google translate fel överallt och priser som antyder en annan valuta i botten som bara översätts till kronor via valutakurs.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012

Hmm Beats kostar 200kr.. Det är vad de är värda men ändå dyrare är dem väl?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mantorp
Registrerad
Sep 2010

Det som säljs billigt där är saker från china så inga äkta saker på så sätt om det inte tillverkas där i original.

Moderkort: GA-Z170N-Gaming , Minne: HyperX FURY Black Series 2X8GB HDD1: 840 EVO 250Gb, HDD2: 860 Evo 500Gb CPU: I7-6700K, Kylning: Noctua NH-D15 GPU: MSI GTX 1070 Gaming X Låda: Define Mini, Mus: RGB Glaive, Tangentbord:
Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT , Monitor: Acer XB271HU / XG270HU
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Nokia 8
Media-dator: GA-H87N-WIFI, i3-4130, 8GB minne ,K400 tgb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
127,0,
Registrerad
Aug 2009
Skrivet av vinylens:

Det som säljs billigt där är saker från china så inga äkta saker på så sätt om det inte tillverkas där i original.

Asså det verkar ju sjukt skumt t.ex att dom säljer ett helt set Pioneer DJ prylar för 1200kr när det i butik kostar 40.000kr. Antingen om man hade beställt har man gjort en av de bästa affärerna eller så får man hem ett paket med stenar eller inget alls XD

Citera för svar!

Min Soundcloud

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002

Piratkopior.
Armani T för 105 spänn.

System: i7 4790k | Asus Maximus VII Hero Z97 | 16GB Adata Red | MSI GTX 1070 | Noctua NH-U12S | Lagring SSD: Samsung 850 Pro 256GB, Samsung 850 EVO 1TB, 2x Crucial MX100 512GB | HDD: >20TB | NZXT H440W | EVGA Supernova G2 750W | 32" Philips BDM3270QP | 27" Dell U2713HM | SteelSeries Apex M800 | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech Z-623 | Windows 10 Eng |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2010

Jag skulle nog inte köpa därifrån, kolla bara beskrivningen på sakerna. Känns inte speciallt seriöst tycker jag.

"NY MICHAEL KORS ROSA GULD- LANDNINGSBANAKLOCKA I STORFORMAT 45MM eller ARMANI-MAN KVINNA FLYGARE FÖR ANBLICKAR FÖR SOLGLASÖGON FÖR MANAR... "

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Klyktattarland
Registrerad
Mar 2012

Mina föräldrar handlade från en liknande sida förut... Inga saker kom.
Nu är de mer försiktiga när de handlar på Interwebs.

Insert funny joke here

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Skåne
Registrerad
Sep 2006
Skrivet av Rillepille:

Jag skulle nog inte köpa därifrån, kolla bara beskrivningen på sakerna. Känns inte speciallt seriöst tycker jag.

"NY MICHAEL KORS ROSA GULD- LANDNINGSBANAKLOCKA I STORFORMAT 45MM eller ARMANI-MAN KVINNA FLYGARE FÖR ANBLICKAR FÖR SOLGLASÖGON FÖR MANAR... "

Du vill inte köpa lite "VIRKAD LÄGENHET HOAD SELL 2013 FÖR TOMS KLASSIKER"?

5960X | X99-E WS | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | 2 x Intel 750 | Full Loop | Enthoo Primo
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ulricehamn
Registrerad
Okt 2009
Skrivet av Rillepille:

Under tabben "Datorer" finns fliken "Tablettaskarna"

Dice, ge tillbaks mitt liv!

Trädvy Permalänk
SweClockers
Andreas Dimestam
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002

Det är en slags Ebay för kinesiska piratkopior. Eftersom det kan tänkas bryta mot svensk lag, eller åtminstone ligga i gråzonen, låser vi denna tråden.

*Låst*