Counter-Strike: Source - Problem

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012

Counter-Strike: Source - Problem

Jag har haft Css i några år nu via Steam. Har aldrig tänkt på att jag bara hittar över drygt 200 servrar när jag söker In-game, men eftersom att min kompis hittar drygt 2000 måste det vara något fel. Har försökt att göra följande: Installera om Css, checka att css är tillåtet i brandväggen, ändra nedladdningsområde till Sweden, Och kollat så porten på routern är 27015, Ja inget funkar. Undrar om ni vet vad som är fel med mitt internet eller om det är något inställning på datorn eller spelet

Jag har en Netgear router som är trådad från min dator, kanske inte säger så mycket men jag är tacksam för svar;)

Tack på förhand.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2012
Skrivet av KimmenHD:

Jag har haft Css i några år nu via Steam. Har aldrig tänkt på att jag bara hittar över drygt 200 servrar när jag söker In-game, men eftersom att min kompis hittar drygt 2000 måste det vara något fel. Har försökt att göra följande: Installera om Css, checka att css är tillåtet i brandväggen, ändra nedladdningsområde till Sweden, Och kollat så porten på routern är 27015, Ja inget funkar. Undrar om ni vet vad som är fel med mitt internet eller om det är något inställning på datorn eller spelet

Jag har en Netgear router som är trådad från min dator, kanske inte säger så mycket men jag är tacksam för svar;)

Tack på förhand.

har du testat och ta bort mappen i program/steam/steamapps och ta bort mappen där ditt namn står

don't worry, be happy

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Geeks Gaming
Plats
Leeds
Registrerad
Aug 2011

*Tråd flyttad till en mer lämplig forumdel*

Om du ser ett regelbrott, anmäl inlägget, kommentera inte detta i tråden. Håller du inte med om mitt beslut? Anmäl mitt inlägg eller skicka ett meddelande till samtliga moderatorer.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2003

Du har inte aktiverat något filter?

i5 8600k @5GHz, MSI Z370-A PRO, Noctua nh-d15, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, GTX980 Strix, Corsair RM1000, Fractal Design Define S, ASUS VG248, Windows 10pro x64, Sony xz1 Compact, SAAB 9-5 2.3t, Xbox One.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012

Ja jag har testat att ta bort mappen ja