Permalänk

1394 Net Adapter

Tjena guys!

Har stora problem med "1394 Net Adapter" Antar att den e kopplad till Firewiren, som jag för övrigt inte använder, eller vill använda för den delen. Hursom verker det som om den ställer till med problem för nätverkskortet som inte heller vill fungera.

Båda är rejelt inskränkta och totalt ovilliga att ta emot nya drivrutiner, istället får jag ett felmeddelande "can't find the spcified file".

Jag är helt säker på att jag har rätt drivrutiner.

Men som Al Pachino sa: "I'd be lying to you if i didn't tell you... I'm about to run out of moves"

Visa signatur

C2D E6400@2,13 | Asus P5B | MSI 7900GTO 512Mb | TwinMOS PC5300 CL5 1024x2 | WD Raptor |

Permalänk
Medlem

Du menar i anslutningar?
Det är din firewire anslutning, avaktivera den i BIOS om du inte vill använda Firewire, då försvinner anslutningen också.

Offtopic: Fel forumdel, hör till internet och nätverk enligt mig.

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk

Provade att avaktivera den, problemet kvarstod dock med andra nätverkskort. Jaja, jag tröttnade och formaterade......

PS. Läste att problemet egentligen ligger i windows-registret och att problemet (i vanlig ordning) kommer från microsoft, därav vald forumdel.

Visa signatur

C2D E6400@2,13 | Asus P5B | MSI 7900GTO 512Mb | TwinMOS PC5300 CL5 1024x2 | WD Raptor |

Permalänk
Medlem

Det kan ju vara att dina Irc-platser krockar.
Men Xp ska klara det bra......

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'